    Subject: Re: montaż drzwi balkonowych i szczelność
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Tue, 10 Oct 2017 23:05:03 +0200

    On 10.10.2017 22:36, Krycha wrote:
    > Problemy o jakich pisałam w wątku "wypukłe panele" miał przyczynę, która
    > teraz się ujawniła, w nieszczelności drzwi balkonowych.

    Tam powinna być blacha taka jak parapet żeby woda mogła z okna spływać
    na taras. Taras też powinien mieć spadek.
    A w ogóle to sprawa jest skomplikowana. Sama blacha nie wystarczy.
    Trzeba to uszczelnić masą bitumiczną. Na taras trzeba papę czy coś, bo
    beton przesiąka.
    Moim zdaniem zawinili wszyscy po kolei.