    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nagrzewnica zamiast kaloryfera i głupi piec
    Date: Wed, 13 Feb 2019 17:53:16 +0100

    W dniu 13.02.2019 o 17:24, Roman Rogóż pisze:

    > - chłodnica ma dużą powierzchnię czynną
    za dużą? JA bym sobie życzył żeby temperatura na wylocie nagrzewnicy
    kaloryfera była jak najbliższa temperaturze otoczenia. coś jak w
    podłogówce.

    > - czy na kaloryferze też masz wentylator ?

    próbowałem. ale o ile poprawia to komfort, bo lekko ciepłe powietrze
    jest rozdmuchiwane zamiast unosić się pod sufit, to na pracę kaloryfera
    nie wywiera to _widocznego_ (mierzalnego) wpływu

    ToMasz