    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: odkurzacz centralny
    Date: Sat, 9 Nov 2019 09:42:39 +0100

    W dniu 2019-11-09 o 07:41, uciu pisze:
    > Mam instalacje pod odkurzacz centralny i tak się zastanawiam, czy rzeczywiście to
    taka wygoda?
    Mam uzywam i sobie chwalę.
    > Plusy znam ale czy nie jest upierdliwa taka długa rura?
    Nie, bo zawsze ją łatwiej opanowac niż odkurzacz, kabel i rurę :)
    > Widze w ofertach zazwyczaj 9m.
    To zależy jak daleko masz gniazdko od najdalszego kąta w domu, też mam 9m.
    Jak będziesz miał za krótką to nie sięgniesz, teleskop ma jeszcze z 1,3m
    i to ma masz max.

    > Czy nie jest upierdliwe jak taką długą rure trzeba wyciąga, potem wala się po
    podłodze, a potem trzeba ją jakoś zwinąć w rulon i schować?
    Nie zwijam w rulon tylko mam taki plastikowy hak na ścianie w pralni
    gdzie ją wieszam, składam na 4 razy i to wystarcza.

    > Użytkuje ktoś taki odkurzacz?
    Tak, juz 10 lat idzie, szufelkę w kuchni masz?
    Jak nie to sobie dorób, idealna sprawa do szybkiego posprzątania,
    jak się coś rozsypie, szczotką podmiatasz pod szufelkę, otwierasz i
    wszystko ci wciąga.

    > Dzieki

    Proszę.

    --