    From: marios <d...@f...gd>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: otwornica 68 na kontakty, jakieś typy?
    Date: Mon, 15 Apr 2019 15:11:11 +0200

    W dniu 15.04.2019 o 14:59, Adam Sz. pisze:

    > Kupowałem otwornicę z węglikami za max 50-60 pln i zrobiła u mnie jakoś
    > ponad 200 puszek w porothermie + bardzo mocnym betonie (takie z serca
    > robione betoniki w piwnicy miałem) - z kilkunastu węglików zostały chyba
    > trzy i jak trzeba to jeszcze ktoś ją pożycza i wolniej bo wolniej ale
    > otwór wywierci. Całość zawsze jechałem z w miarę mocnym udarem (jakoś 5-6J).
    > Także moim zdaniem cokolwiek nie kupisz to da radę ;)
    > pozdr.

    Tylko co zrobić ze stropem? Raczej trafię na zbrojenie.
    Nie wiem czy te diamentowe dają radę na stali (fi12)?
    Czy wwiercić się gdzieś do poziomu zbrojenia (pewnie krata dołem), potem
    troszkę z drugiej strony i udarem rozkuwać okolice szukając zbrojenia? -
    chyba to wydaje się najprostsze bez cudowania w otwornice za XX kasy na te
    raptem 3-8 dziur.

    Akurat w cenach 50-60 to nie widzę nic, jest coś chyba za 41 firmy "X",
    potem coś sensownie wyglądającego na obrazku za 85zł, potem za 150+, i takie
    "profesjonalne" po 270-570+
    Te za 29 to jakieś elixy. Przy takich ludzie piszą że jednego otworu w
    betonie nie dali rady zrobić.