    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: otwornica 68 na kontakty, jakieś typy?
    Date: Mon, 15 Apr 2019 15:41:09 +0200

    W dniu 15.04.2019 o 15:11, marios pisze:

    > Tylko co zrobić ze stropem? Raczej trafię na zbrojenie.
    > Nie wiem czy te diamentowe dają radę na stali (fi12)?
    >   Czy wwiercić się gdzieś do poziomu zbrojenia (pewnie krata dołem),
    > potem troszkę z drugiej strony i udarem rozkuwać okolice szukając
    > zbrojenia? - chyba to wydaje się najprostsze bez cudowania w otwornice
    > za XX kasy na te raptem 3-8 dziur.
    >
    > Akurat w cenach 50-60 to nie widzę nic, jest coś chyba za 41 firmy "X",
    > potem coś sensownie wyglądającego na obrazku za 85zł, potem za 150+, i
    > takie "profesjonalne" po 270-570+
> [...]

    Kupiłem raz jakieś takie za 50-60 zł coś chińskiego firmy Dedra bodajże
    z opcją, że zakadasz "ostrza" o różnej średnicy. Wisi zawsze tego pełno
    w Casto i podobnych. Dość szybko się zepsuła (środkowy trzpień
    prowadzący odseparował od reszty), ale wierciłem z udarem, czego podobno
    się z otwornicami nie robi. Kupiłem więc drugą, kilka puszek w moich
    żużlo-betonowych bloczkach i pustakach zrobiła i znowu to samo - trzpień
    osobno, reszta osobo. Więcej tego gówna nie kupię, bo tandeta w cholerę :/

    Pzdr

    --
    /__/_* /