    From: marios <d...@f...gd>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: otwornica 68 na kontakty, jakieś typy?
    Date: Tue, 16 Apr 2019 08:40:05 +0200

    W dniu 16.04.2019 o 07:54, alberciq pisze:

    > strop i puszki to dwie różne rzeczy - nie mieszaj tego
    > do puszek to kup taką na SDS za ~50zł
    > a strop ja bym poleciał klasycznie - przewiercić kilka dziur i potem dłutem.
    > zbrojenie jak trafisz to boszką albo brzeszczotem. No chyba że chcesz na
    > bogato i super ładnie

    to w wypożyczalniach sprzętu budowlanego dostaniesz
    > otwornice do takich przewiertów

    Te wypożyczalnie mają raczej to do siebie, że za uszkodzony sprzęt raczej
    płacisz/odkupujesz. A jak akurat mi się rozleci otwornica za 400+ zł, bo już
    dostała od życia, to .. więc nie pożyczam takich rzeczy jak mnie nie
    przyciśnie do muru :P

    OK, temat zamykam, nadal nie wiem na co się zdecyduję, pewnie na jakiś ciut
    droższy diament, kontakty powoli wywiercę, mało ich, strop jak piszesz, a
    potem będzie do płytek.