    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: panele winylowe do kuchni na drewnianą podłogę
    Date: Sun, 23 Jun 2019 19:51:08 +0200

    W dniu 2019-06-23 o 19:42, ToMasz pisze:

    > eeee  chyba tak nie jest. mam parę metrów podłogi, na której są legary,
    > na nich płyta osb  na niej kafelki. kafelki przykleiłem silikonem z
    > tuby, (zero zaprawy z wodą!) tak samo zrobiłem fugi. Osb się ugina, więc
    Boszszeeee masz z silikonu a powyżej jest mowa o zwykłych, nawet elastyczne
    mogą być za mało elastyczne na podłogę drewnianą.

    > w tych miejscach kafelki popękały, ale się nie odklejają, ani wilgoć nie
    I to napisałem poprzednio na elastyczną podłogę zwykłe kafle się nie nadają.

    > penetruje w głąb. Podłoga o którą pytam w pierwszym poscie, podczas
    > podskoków w ogóle się nie ugina, ale czuć stopą że jest nie równa.
    > ludzie robią podłogi z żywicy, klejów epoksydowych... mamy 21 wiek,
    > kuchnia ma mniej niż 10m2. myślałem ze błysnę, zaproponuję jakieś
    > nowoczesne rozwiązanie, a tu lipa. Wręcz na odwrót. im dalej, znaczy
    > google podsuwa propozycje z 2006 roku - to jeszcze ludzie radzą jak
    > kafelki dać na deski. im młodsze posty - tym klapki na oczach węższe.
    > trudno się mówi
    Nie rozumiem, czyli wcześniej na hura kładli zwykłe kafle a teraz im
    przeszło
    bo widzą tego wady?

    --
    Janusz