eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepromocja w L.M. na kotły. opłaca się? Użytkownik proszony do tablicy › Re: promocja w L.M. na kotły. opłaca się? Użytkownik proszony do tablicy
    Subject: Re: promocja w L.M. na kotły. opłaca się? Użytkownik proszony do tablicy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 8 Sep 2019 19:19:53 +0200

    W dniu 2019-09-08 o 17:18, ToMasz pisze:
    > 9998zł netto. bez jaj.

    Z jajami. To co widzisz to ceny katalogowe, a o cenie trzeba rozmawiać z
    instalatorem.

    > w mieszkaniu są kafloki na węgiel. ma być ogrzewanie dowolne. nie wiem
    > czy lepsza pompa ciepła z klimą na lato, czy kocioł turbo z 6m rury
    > koncentrycznej. komin na szczęście jest.
    > mieszkanie 56m, stary blok, małe zapotrzebowanie.
    >
    > ToMasz

    Myślisz, że pompa ciepła będzie tańsza?

    Bardzo głupio do tego podchodzisz. Szukasz najtańszego badziewia. Ja
    natomiast Ci radzę sięgnij po droższe kotły, ale takie, żeby były
    niezawodne i posłużyły jak najdłużej. Załatw dotację "Czyste powietrze",
    bo to jest jedyna szansa, aby państwo sfinansowało zakup kotła.
    Podpowiem Ci, że państwo finansuje wymianę kotła procentowo. Można
    dostać nawet do 80% dotacji. Wszystko zależy od dochodów rodziny
    ubiegającej się o taką dotację. Niestety jak teraz zainstalujesz tani
    kocioł, który nawali za kilka lat to już dotacji na kolejny nie dostaniesz.