eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepromocja w L.M. na kotły. opłaca się? Użytkownik proszony do tablicy › Re: promocja w L.M. na kotły. opłaca się? Użytkownik proszony do tablicy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: promocja w L.M. na kotły. opłaca się? Użytkownik proszony do tablicy
    Date: Sun, 8 Sep 2019 20:37:14 +0200

    Pan ToMasz napisał:

    > 9998zł netto. bez jaj.

    Jako że jesień idzie, to sobie ciepło pomyślałem o moim kotle, który
    grzeje nas dzielnie w długie zimowe wieczory. Ciepłą wodę do wanny też
    dostarcza, z komfortem całkiem nnie satysfakcjonującym. Myśl naszła
    mnie taka: a ileż to już lat on tak stara się o nas? Zjrzałem więc do
    banku w historię przelewów, wpisałem odpowiednie słowo klucz i zobaczyłem
    datę: 25 listopaa 2013 roku. A przy tym kwota: 1522,00 PLN.

    Trochę mnie zaskoczyło, jak ten czas leci. Pamiętam, że kocioł ten
    wybierałem w internetowych sklepach wedle kryteriów: aby był taki
    sam jak poprzedni, żeby dało się wymienić w ciągu dwóch godzim. A już
    zwłaszcza żeby nie trzeba było nawiązywać kontaktu interpersonalnego
    z PT Instalatorami, bo to idioci pierwszej wody (znam z opowieści
    znajomych oraz z Internetu).

    Przechodząc do konkretów -- kupiłem kocioł firmy Immergas. Gdzie bym
    nie próbował zaciągnąć słuchów na temat, powtarza się jedno "panie,
    to włoszczyzna, jak rok wytrzyma, to będzie dobrze". Nie wątpię, że
    byli to Użytkownicy tej marki kotłów i wiedzieli co piszą albo mówią.

    Poprzedni kocioł był firmy "Fais" z Werony, już nieistniejącej. Kupiony
    23 lata wcześniej, w Peweksie, chyba dwa tygodnie przed zamknięciem
    tego interesu. Kosztował równiutko 10 milionów złotych. Też mi wtedy
    mówili: panie, coś pan zgłupaiał, tyli pieniędzy?! Trzeba kupować za
    pół tej ceny "rzemieślniczy" z Ząbek, na spawanych rurkach półcalowych
    i wpuszczaną balaszką w świderek skręconą! Ten to posłuży lata, nie
    to co włoskie badziewie.

    --
    Jarek