    From: yabba <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: router w domu z silikatów
    Date: Thu, 10 Jan 2019 13:57:36 +0100

    W dniu 10-01-2019 o 13:33, uciu pisze:
    > Temat zwiazany z budową wiec pisze tutaj :-)
    >
    > Ściany w domu z silikatów - czy one mocniej zatrzymują sygnał z routera niż w
    przypadku gazobetonu?

    > U siostry router to jakiś tani chińczyk.
    > U mnie ASUS RT-AC1200G+ kupiony za namową sprzedawcy, miał tez dobre opinie w
    necie...

    > U siostry gazobeton - router w garazu i zasięg w domu (parterówka 100m2) ok.
    > U mnie silikaty za zasięg jest marny - 2,4 w ogóle nie wyszukuje (jest tylko tam,
    gdzie wisi router), 5GHz laptop wyszukuje ale zasieg w salonie to ok 20% - fotka
    poniżej.
    > A przecież 2,4 powinien być mocniejszy....
    >
    > Jak sprawdzić - bo może mój egzemplarz jest jakiś wadliwy? Zrobiłem już upgrade
    softu.
    > Może jak się okaże że jest OK dać jakiś dodatkowy AP w miejsce zaznaczone na
    niebiesko? Powinno to pomóc. Tylko wkurza mnie to, że kupiłem router za 300zł i jest
    gorszy niż chinol za stówkę.

    > Fotka
    > https://drive.google.com/open?id=1AgxH-oc2gOmwKjQ-v6
    XXCLvqW6o8amgy

    Anteny routera są pionowo? Spróbuj je poprzechylać, przesuń router o
    kilkanaście cm w każdą stronę.
    Jaki masz sufit? Może ustawić router na strychu pośrodku domu?
    Czytałem, że ten model Asusa nie jest zbyt udany. Procesor jest wydajny,
    ale radiowo niedopracowany.

    yabba