  • Data: 2020-01-13 23:38:12
    Temat: Re: usztywnienie szklanych drzwi szafy przesuwnej
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 21:17:07 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Ty nie dales wogole zadnej plyty pod to?
    >
    > No szacun. Z taka fantazja to tylko do kawalerii :)
    >
    > Albo plyta meblowa albo osb albo sklejka.

    Miałem/widziałem kila szaf robionych przez "komandora/indeco" - w zadnej nie było nic
    pod spodem po za folią. Podobnie lacobel - tez nie był niczym podklejony - po za
    folią.

    Przykleję płytę bezpośrednio do szyby - powinno to usztywnić.

    Rolniki nie są montowane do płyty/lustra - to konstrukcja ramowa - roli ukryte są w
    dolnym profilu (jak prawe skrzydło ze zdjęcia)
    https://www.systemyprzesuwne.com.pl/wp-content/uploa
    ds/2017/04/3_NOVO-S.jpg

    Pozdrawiam
    uciu