    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Rekord świata w odlewaniu cienkościennym
    Date: Wed, 10 Jan 2018 13:40:23 +0100

    Kupiłem jakiś czas temu baterię umywalkową Fala - najtańszą, jaka była.
    Wylewka na końcu ma "perlator" czy jak tam zwał końcówkę powodującą, że
    woda miesza się z powietrzem, a równocześnie trochę dławi przepływ.
    Ogólnie bateria spisuje się bez zarzutu, natomiast wylewka pod wpływem
    ciśnienia pęcznieje i z płaskiej robi się eliptyczna (po zakręceniu wody
    wraca do stanu wyjściowego). Niestety materiał wylewki, wyglądający na
    mosiądz pęka po jakimś czasie.
    Reklamacji mi nie uznali, bo to "uszkodzenie mechaniczne" (ciekawe, czy
    może być jakieś inne uszkodzenie w baterii?). Kupiłem więc kolejną
    wylewkę i ta też pękła po kilku miesiącach.
    Jeżeli czyta mnie tu jakiś Chińczyk zajmujący się odlewaniem mosiądzu:
    dajcie już spokój. Macie rekord świata i nikt już od was cieńszej
    wylewki nie zrobi. Zróbcie kilka mikrometrów grubszą, dam wam nawet 2
    złote więcej i nie będę musiał wylewać żali na p.m.b.
    Jacek