    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Remont łazienki - kilka pytań
    Date: Tue, 18 Jun 2019 19:43:35 +0200

    Czeka mnie remont łazienki i mam kilka pytań, bo nie jestem na bieżąco:
    1. jakiej marki kupić kabinę prysznicową, aby była przyzwoitej jakości?
    Ponieważ obecna łazienka ma 26 lat i raz był remont (wymiana płytek na
    podłodze i wymiana armatury), więc na kolejne 13 lat mogę wydać trochę
    więcej.
    2. dom jest konstrukcji szkieletowej. Ściany są wyłożone płytą wiórową
    wodoodporną (poprzedniczka OSB), obite siatką Rabitza i otynkowane. Na
    tym są stare zwykłe płytki ceramiczne Opoczno 15x15 cm. Niektóre
    popękały - co ciekawe największe pęknięcia są na tym kawałku ściany,
    gdzie jest komin murowany z cegły a nie tam, gdzie "skorupa".
    Czy współczesne płytki mają szansę na takim podłożu wytrzymać 26 lat bez
    pękania? Zamierzam dać płytki o wymiarach 30x60 albo 30x90.
    3. obecnie mam oświetlenie na ścianach w postaci 3 lamp ze świetlówkami
    30W - całkiem dobrze się to spisuje. Chciałbym po remoncie zrobić coś
    podobnego, ale może w technice LED. Są jakieś fajne i dobrze świecące
    lampy LED-owe w długich oprawach? Może jakieś listwy, czy coś w tym
    rodzaju, co by się dało zamontować na styku ścian z sufitem? Chcę mieć
    jasno i ciepła barwę światła.
    4. podoba mi się lustro z podświetleniem. Co sądzicie o takim:
    https://twojelustra.pl/lustra-led/19,lustro-lazienko
    we-z-podswietleniem-led47
    Ewentualnie, jak nie takie, to jakie? Tu mi zależy, aby LED-y nie padły
    po 2 latach.
    Jacek