  • 1. Data: 2017-04-24 14:07:06
    Temat: Remont płotu
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Dzień Dobry

    Mam do wykonania (u siebie) remont płotu.

    Zdjęcia stanu obecnego:
    http://flowsystem.pl/plot/plot1.jpg
    http://flowsystem.pl/plot/plot2.jpg
    http://flowsystem.pl/plot/plot3.jpg

    Wszystkie przęsła planuję do wymiany na nowe (modne poziome pewnie, stal lub
    Al), słupki pewnie też, lub jakieś obudowanie istniejących, nałożenie
    nowych, itp.

    Murek do naprawy, podwyższenia nieco (na zdjęciach jest kilka cm poniżej
    chodnika).

    Jestem na etapie poszukiwania wykonawcy i technologii.
    Nie ukrywam, że bardzo bym chciał nie narobić zbyt dużego bałąganu tą
    operacją.

    Możecie coś podpowiedzieć?
    Wdzięczny będę za każdą sugestię.

    Pozdrawiam

    jp

  • 2. Data: 2017-04-24 14:25:37
    Temat: Re: Remont płotu
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Sugestia:
    tak jest dobrze, nie ma potrzeby tego zmieniać :)

    Alzem

  • 3. Data: 2017-04-24 14:38:04
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Alzem ??????????? wrote:

    > Sugestia:
    > tak jest dobrze, nie ma potrzeby tego zmieniać :)
    >
    > Alzem
    No, niezupełnie, niektóre przęsła są skorodowane na dole (psy obszczywały),
    poza tym muszę zmienić bramę, murek jest, delikatnie mówiąc, mało
    estetyczny.

    jp

  • 4. Data: 2017-04-24 15:01:17
    Od: w...@g...com

    > Wszystkie przęsła planuję do wymiany na nowe (modne poziome pewnie, stal lub

    Zastanów się, czy na pewno chcesz poziome.

    Bo może wyglądają i ładnie niektóre przęsła, ale ogrodzenie oprócz funkcji
    estetycznej z samej definicji ma skutecznie ochraniać, a takie poziome to dla byle
    menela drabinka, po której przejdzie bez trudu.

    Jakieś minimum trudności do pokonania musi ogrodzenie posiadać ;)

    pzdr
    Bogdan

  • 5. Data: 2017-04-24 15:19:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 15:01:18 UTC+2 użytkownik w...@g...com
    napisał:

    > Bo może wyglądają i ładnie niektóre przęsła, ale ogrodzenie >oprócz funkcji
    estetycznej z samej definicji ma skutecznie >ochraniać, a takie poziome to dla byle
    menela drabinka, po >której przejdzie bez trudu.

    Wg mnie nie warto tego pod uwage brać
    Jak będzie chciał wejść to przejdzie bez trudu każde standardowe ogrodzenie
    Robić takie jakie się podoba(żonie zapewne;))

    > Jakieś minimum trudności do pokonania musi ogrodzenie >posiadać ;)
    Dla psa i psów sąsiadów
    Dla człowieków to żaden parametr przy standardowym płocie. No chyba ze na wierzch
    drut wojskowy.
    Coraz więcej domów widuje bez ogrodzenia, albo z niskim ogrodzeniem/żywopłotem z
    przodu.
    To rozwiązanie bardzo mi się podoba- otwarty podjazd z przodu chałupy a ew tył
    odgrodzony żywopłotem czy innym stalowym/drewnianym wynalazakiem

  • 6. Data: 2017-04-24 15:45:10
    Od: w...@g...com

    > Robić takie jakie się podoba(żonie zapewne;))

    Ten argument jest bezdyskusyjny ;)

    pzdr
    Bogdan

  • 7. Data: 2017-04-24 15:48:10
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-04-24 o 15:19, Kris pisze:

> [...]
    > To rozwiązanie bardzo mi się podoba- otwarty podjazd z przodu chałupy a ew tył
    odgrodzony żywopłotem czy innym stalowym/drewnianym wynalazakiem

    Starczy zerknąć na amerykańskie dzielnice z domkami. Ta, prawie nikt
    jakiś wielkich płotów, zwłaszcza od przodu nie stawia i bardzo ładnie to
    wygląda. Na zachodzie Europy niejednokrotnie jest podobnie. To tylko u
    nas tylko wszyscy się muszą za wielkimi murami chować bo nie wiadomo
    jakie skarby na tej posesji stoją...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 8. Data: 2017-04-24 15:57:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 15:48:11 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    > wygląda. Na zachodzie Europy niejednokrotnie jest podobnie. To tylko u
    > nas tylko wszyscy się muszą za wielkimi murami chować bo nie wiadomo
    "Duży "bogaty" płot to warto wleźć zobaczyć"- tak zły człowiek może kombinować
    Ja z tych mniej więcej powodów auta nie zamykam jak na przed posesją podjeździe czy w
    innym publicznym miejscu stawiam
    Już co najmniej raz dzięki temu kosztów uniknąłem.
    Raz przez zapomnienie zostawiłem w aucie na parkingu puste pudełko po telefonie
    komórkowym. Pudełko zginęło, dobrze że auto otwarte było to na wymianie szyby
    zaoszczędziłem;)

  • 9. Data: 2017-04-24 16:01:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-24 o 15:48, Kżyho pisze:

> [...]
    > wygląda. Na zachodzie Europy niejednokrotnie jest podobnie. To tylko u
    > nas tylko wszyscy się muszą za wielkimi murami chować bo nie wiadomo

    Problem taki, że w Polszcze to i stary szpadel i/albo używane gumowce
    potrafią ukraść.
    Jaki kraj, takie ogrodzenie.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2017-04-24 16:04:19
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > kazda sugestie.

    eee tam, sa miejsca gdzie 80% miszkancow dalo by sobie yayka kosiarka ogolic
    za taki plot.
    u mnie pewnie z polowa.
    posadz trzemiline albo cos innego ladnego.
    zarosnie i final. nawet jak ugnije u dolu to na tej roslinie bedzie stac.
    zreszta nawet nie bedziesz wiedziec.

    np jak nizej. przykladowo pierwsza z brzegu aukcja...

    http://allegro.pl/trzmielina-emerald-gold-po-70gr-na
    -zywoplot-i6793882766.html