  • 1. Data: 2016-06-20 13:05:42
    Temat: Rodendron
    Od: Kris <k...@g...com>

    Mam od kilku lat rodendrona w ogrodzie.
    Ani raz nie zakwitł. Co może być tego przyczyną?
    Zdjęcia pacjenta wieczorem wrzuce.
    Gleba prawie torfowa, kwaśna, wilgotna. Rośnie sobie w półcieniu- są godziny ze
    słońce mu przygrzewa

  • 2. Data: 2016-06-20 16:45:07
    Temat: Re: Rodendron
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Jun 2016 04:05:42 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Mam od kilku lat rodendrona w ogrodzie.
    > Ani raz nie zakwitł. Co może być tego przyczyną?

    Pewnie obrażony, że go tak brzydko przezywasz.
    Ten roDOdendron.

  • 3. Data: 2016-06-20 20:10:11
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    ps.com...

    > Mam od kilku lat rodendrona w ogrodzie.
    > Ani raz nie zakwitł. Co może być tego przyczyną?
    > Gleba prawie torfowa, kwaśna, wilgotna. Rośnie sobie w półcieniu

    Hejka. Skąd wiesz, że kwaśna?
    Pozdrawiam murszowo Ja...cki

  • 4. Data: 2016-06-20 21:26:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 20:10:17 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Hejka. Skąd wiesz, że kwaśna?
    Mam "kwasimierz"*
    *Tak moja córka nazwała kiedyś kwasomierz