  • 1. Data: 2017-01-12 12:32:41
    Temat: Rok rozrachunkowy
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Chyba każdy się zgodzi że w taką pogodę przygotowywanie podłoża
    pod układanie kostki brukowej jest bez sensu.
    Prawda?

    A u mnie na publicznym placu zabaw wczoraj zwieźli kostkę brukową.
    A dzisiaj wzieli się ostro do roboty.
    Ja rozumiem że kasę do końca roku trzeba wydać.
    Ale skoro co roku w zimie jest zima (czasami mniejsza czasami większa).
    Nie rozumiem tego za cholere.
    Nie da się zmienić kilka przepisów?

  • 2. Data: 2017-01-12 12:46:03
    Temat: Re: Rok rozrachunkowy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 stycznia 2017 12:32:42 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > Nie da się zmienić kilka przepisów?
    Ale jakie przepisy bys chciał zmieniać?
    Wprowadzić zakaz układania kostki zimą?
    Czy co innego masz na mysli.

  • 3. Data: 2017-01-12 12:54:49
    Od: quent <x...@x...com>

    On 12.01.2017 12:32, Bolko wrote:
    > Chyba każdy się zgodzi że w taką pogodę przygotowywanie podłoża
    > pod układanie kostki brukowej jest bez sensu.
    > Prawda?

    chodzi o zageszczanie klinca?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2017-01-12 12:56:35
    Od: quent <x...@x...com>

    On 12.01.2017 12:46, Kris wrote:

    > Ale jakie przepisy bys chciał zmieniać?
    > Wprowadzić zakaz układania kostki zimą?
    > Czy co innego masz na mysli.

    chodzi pewnie o pzp

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2017-01-12 13:22:43
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 stycznia 2017 12:46:05 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ale jakie przepisy bys chciał zmieniać?
    > Wprowadzić zakaz układania kostki zimą?
    > Czy co innego masz na mysli.

    Nie
    Chodzi mi o to że jak jakiś samorząd zaoszczedzi kasę
    to tą zaoszczedzoną kasę musi wydać do końca roku.
    A koniec roku jest u nas zimie.
    Efekt naprawianie dróg w grudniu których w kwietniu są dziury

  • 6. Data: 2017-01-12 18:45:39
    Od: l...@g...com

    Kilka kat temu koło mnie ukladali kostkę w grudniu, przy mrozie. Trzyma do dzisiaj,
    bez wybrzuszen, dołków. Inne ukladane w lecie nadaja sie do przelożenia.

  • 7. Data: 2017-01-13 00:22:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-12 o 13:22, Bolko pisze:

> [...]
    > A koniec roku jest u nas zimie.
    > Efekt naprawianie dróg w grudniu których w kwietniu są dziury

    Rok obrachunkowy może być od kwietnia do marca kolejnego roku
    kalendarzowego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2017-01-13 08:01:43
    Od: quent <x...@x...com>

    On 12.01.2017 18:45, l...@g...com wrote:
    > Kilka kat temu koło mnie ukladali kostkę w grudniu, przy mrozie. Trzyma do dzisiaj,
    bez wybrzuszen, dołków. Inne ukladane w lecie nadaja sie do przelożenia.

    Ale w czym mróz przeszkadza przy ubijaniu klińca?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info