  • 1. Data: 2017-09-20 08:55:50
    Temat: Rokitnik, kopany. sadzic czy zimowac?
    Od: s...@g...com

    Heja.
    Wlasnie za namową mojego rumuńskiego znajomego zakupilem sadzonki rokitnika.
    Parami bo są męskie i żeńskie.
    Maja byc wysyłane po 26 września bo są to sadzonki kopane.
    Sadzonki mają mieć 30-60cm.

    No i sie zastanawiam czy po ich otrzymaniu mam je po prostu zasadzić czy jednak
    przetrzymać gdzies do wiosny?

    Co mądre głowy sugerują?

    --
    Pozdrawiam.
    Lukasz

  • 2. Data: 2017-09-20 10:22:31
    Temat: Re: Rokitnik, kopany. sadzic czy zimowac?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    ps.com...

    > No i sie zastanawiam czy po ich otrzymaniu mam je po prostu zasadzić czy
    > jednak przetrzymać gdzies do wiosny?

    Hejka. Posadzić od razu.
    Pozdrawiam niezwłocznie Ja...cki

  • 3. Data: 2017-09-20 11:11:37
    Od: i...@g...pl

    Posadzić niezwłocznie. No i miejsce ważne, żeby nie przeszkadzał, bo jest ekspansywny
    - mój zaczął wypuszczać odrosty na środku drogi dojazdowej, posadzony przy niej.

  • 4. Data: 2017-09-20 11:41:02
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 20 września 2017 10:22:42 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    O, to fajnie, troche mi nie pasuje do wiosny czekać :)
    Dziekuje.

  • 5. Data: 2017-09-20 11:41:30
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 20 września 2017 11:11:42 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
    > Posadzić niezwłocznie. No i miejsce ważne, żeby nie przeszkadzał, bo jest
    ekspansywny - mój zaczął wypuszczać odrosty na środku drogi dojazdowej, posadzony
    przy niej.

    O to ciekawe.
    Zaplanuje sobie to jakoś. Dziekuje.