  • 31. Data: 2018-09-18 12:36:58
    Temat: Re: Rozdrabniacz do gałęzi
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 17.09.2018 o 15:48, Adam pisze:

    > To ten, co miał słynny limit naciśnięć pedału hamulca?

    Też.
    Ale przede wszystkim to był pierwszy MB gdzie postanowiono zacząć
    przycinać trochę koszty, ale przegięli w drugą stronę. Przeniesiona do
    China produkcja elektryki/elektroniki odbijała się długo czkawką w
    pierwszych rocznikach, do tego mega fatalne zabezpieczenie
    antykorozyjne, które powodowało, że taki W210 (okular) potrafił się
    utylizować o wiele szybciej niż np. 10 lat starszy jego poprzednik W124,
    który wcale też znowu wzorem antykorozyjności nie był.

    Pzdr

    --
    /__/_* /