  • 1. Data: 2020-07-07 12:46:30
    Temat: Rozdrabniacz do gałęzi - jaki kupić?
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    Witam
    Potrzebuję kupić jakiś rozdrabniacz do gałęzi w cenie 600-800zł
    Czy możecie coś polecić?
    Z tego co wyczytałem to chyba z napędem frezowym będzie względnie
    niezawodny.

    Miałem odziedziczony talerzowy, ale praca nim to masakra, do jednolitych
    grubszych patyków się nadaje, ale drobniejsze to zaraz się zapychał,
    trzeba otwierać obudowę , czyścić i na chwile jest spokój.
    CezaryT

  • 2. Data: 2020-07-07 13:37:05
    Temat: Re: Rozdrabniacz do gałęzi - jaki kupić?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 07.07.2020 o 12:46, Cezary pisze:
> [...]
    > Czy możecie coś polecić?
    > Z tego co wyczytałem to chyba z napędem frezowym będzie względnie
    Talerzowego nie znam. Miałem frezowy Asgatec jednym frezem
    współpracującym z płytką dociskową. Płytka był zrobiona z "amelinium" i
    wycierała się szybko powodując, że frez pracował tylko jedną stroną. W
    rezultacie wkładając cienką gałąź wychodziła z drugiej strony ta sama
    gałąź w całości, tylko pogięta w zygzak. Z grubszymi kruchymi było
    lepiej, ale grubsze świeże były niedocięte. Sprzedałem go gościowi,
    który dorobił sobie płytkę stalową i podobno jest ok.
    Jacek

  • 3. Data: 2020-07-07 16:36:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2020 o 12:46 Cezary <c...@p...fm> pisze:

> [...]
    > grubszych patyków się nadaje, ale drobniejsze to zaraz się zapychał,
    > trzeba otwierać obudowę , czyścić i na chwile jest spokój.

    https://archiwum.allegro.pl/oferta/rozdrabniacz-gale
    zi-2800w-44mm-frezowy-torba-i8076305690.html

    taki mam, z czystym sumieniem mogę polecić.

    TG

  • 4. Data: 2020-07-08 12:55:31
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    > https://archiwum.allegro.pl/oferta/rozdrabniacz-gale
    zi-2800w-44mm-frezowy-torba-i8076305690.html

    > taki mam, z czystym sumieniem mogę polecić.
    >
    > TG

    Dzięki, kupię coś podobnego.
    CezaryT