  • 11. Data: 2017-12-08 08:48:58
    Temat: Re: Rozpinanie WAGO
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, December 8, 2017 at 8:37:07 AM UTC+1, Kris wrote:

    > A nie świecą Tobie delikatnie ledy pomimo tego ze włącznik jest w pozycji off?
    > Bo tak bywa przy włącznikach z podświetleniem

    Nie, mam 7szt GU10 (3 + 2 + 2) http://allegro.pl/zestaw-led-5w-gu10-oprawa-ip65-okr
    agla-wodoodporna-i6065169482.html

    Tez sie zastanawialem, czy nie bedzie problemu, ale w puszce mam zero, wiec w razie
    problemow mialem podpiac z pominieciem zarowek. Ta neonowke wklada sie tylko na wcisk
    (sa gotowe styki w wylaczniku) i zadzialalo, wiec nie musialem nic rzezbic...

    WS

  • 12. Data: 2017-12-13 15:13:34
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 08.12.2017 o 08:37, Kris pisze:

    > A nie świecą Tobie delikatnie ledy pomimo tego ze włącznik jest w pozycji off?
    > Bo tak bywa przy włącznikach z podświetleniem

    Bywa gorzej, jedne minimalnie świecą a inne błyskają

  • 13. Data: 2017-12-19 18:17:46
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 13.12.2017 o 15:13, MK pisze:

    > Bywa gorzej, jedne minimalnie świecą a inne błyskają

    a może wystarczy 100nF X2 do oprawki zapiąć i już nie mruga ;)