    From: "Stasiek" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Rynny aluminiowe
    Date: Sun, 16 Jul 2017 19:45:03 +0200

    Odwiedzili mnie ostatnio jacyś obcokrajowcy z autem pełnym rynien
    aluminiowych i chcieli mi wymienić stare rynny stalowe, więc mam kilka
    pytań.
    Te rynny aluminiowe były dość miękkie, wiec pewnie mało odporne
    mechanicznie, ale chyba na na korozję całkowicie odporne?
    Ktoś mi coś powie jak wygląda porównanie rynien stalowych ocynkowanym z
    aluminium?
    Obcokrajowcy podawali się za Czechów, ale jeden to wyglądał na cygana a dwaj
    pozostali to mogli być ukraińcy, bo im ostatnio dali wizy do UE i pozwolenia
    na pracę. Wprawdzie pokazywali dokumenty, ale dla bandytów fałszywe
    dokumenty to żaden problem. Oferowali dziwnie niską cenę, chcieli 300zł za
    wymianę rynien w całym domu, pewnie chcieli chałupę obrobić, kto ich tam
    wie, mieliście podobnych gości?