  • 1. Data: 2016-09-26 16:49:40
    Temat: Rzędy drzew naprzemiennie
    Od: JanuszWo <j...@t...pl>

    Czy ktoś ma wiedzę na temat możliwości sadzenia krzewów i drzew
    naprzemiennie? Chodzi mi po głowie możliwość wykorzystania opisywanych w
    niektórych miejscach właściwości odstraszających bzu czarnego. Gdybym
    posadził rządek bzu czarnego, potem rządek jabłoni, potem rządek bzu
    czarnego, a obok... i tak dalej i tak dalej to może udałoby się
    odstraszyć szkodniki na większej powierzchni? Jakieś inne korzyści?
    Jakieś przeciwskazania?
    JanuszWo

  • 2. Data: 2016-09-26 19:13:36
    Temat: Re: Rzędy drzew naprzemiennie
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "JanuszWo" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czarnego, a obok... i tak dalej i tak dalej to może udałoby się
    > odstraszyć szkodniki na większej powierzchni? Jakieś inne korzyści?

    Hejka. A jakie szkodniki masz na mysli?
    Pozdrawiam konkretnie Ja...cki

  • 3. Data: 2016-09-26 19:41:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. A jakie szkodniki masz na mysli?
    > Pozdrawiam konkretnie Ja...cki

    Te niezdecydowane zapewne. Pojawi się taki szkodnik w sadzie między rzędami,
    spojrzy w prawo -- jabłuszka. Spojrzy w lewo -- bez czarny. I jak zacznie
    tym swoim łebkiem kręcić, jak zacznie kombinować gdzie by tu wsześniej
    zaszkodzić... Na takich drani metoda ta może być skuteczna.

    Jarek

    --
    Osiołkowi w żłoby dano,
    W jeden owies, w drugi siano.

  • 4. Data: 2016-09-27 08:17:22
    Od: mirzan <l...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 września 2016 16:49:41 UTC+2 użytkownik JanuszWo napisał:
> [...]
    > czarnego, a obok... i tak dalej i tak dalej to może udałoby się
    > odstraszyć szkodniki na większej powierzchni? Jakieś inne korzyści?

    Celem odstraszania owadów szkodliwych,sadzi się przy drzewach konopie,
    nie koniecznie siewne.

  • 5. Data: 2016-09-27 08:47:32
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >konopie,
    >nie koniecznie siewne.
    taaa, malo to postow na tematycznych ze cos zre 'temat' na out'ach.......
    na przemyslowe zreszta tez trzeba miec zezwolenie - imo bo na bank to nie
    wiem.....

  • 6. Data: 2016-12-22 19:52:23
    Od: m...@g...com

> [...]
    > czarnego, a obok... i tak dalej i tak dalej to może udałoby się
    > odstraszyć szkodniki na większej powierzchni? Jakieś inne korzyści?

    Jedne odstraszysz inne przyciągniesz, lepiej zapoznaj się z aktualnym programem
    ochrony roslin sadowniczych.