  • 1. Data: 2017-12-01 22:19:14
    Temat: Schody do nieba
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    No budowlańcy, paczcie i płaczcie !!!
    Bez rusztowania, bez szalunków, bez zbrojenia, bez lania betonu, można,
    można !!!

    https://youtu.be/Fu3oKfliUgU
    https://youtu.be/i5PYWikFFxI
    https://youtu.be/YmAVZHKOgFo

  • 2. Data: 2017-12-01 23:40:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co kraj to obyczaj.

  • 3. Data: 2017-12-02 11:06:59
    Temat: Re: Schody do nieba
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu piątek, 1 grudnia 2017 23:17:49 UTC+1 użytkownik Bob Budowniczy napisał:
    > No budowlańcy, paczcie i płaczcie !!!
    > Bez rusztowania, bez szalunków, bez zbrojenia, bez lania betonu, można,
> [...]

    O tak, można. Podobnie jak w kiblu można się zarazić choroba weneryczna tyle, ze
    niewygodnie.
    Ja bym się jednak bal po takich schodach chodzic szczególnie we dwoje bo groza
    zawaleniem i to z wielkim hukiem.
    Pozdr
    Tornad

  • 4. Data: 2017-12-02 13:24:31
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-01 o 22:19, Bob Budowniczy pisze:
    > No budowlańcy, paczcie i płaczcie !!!
    > Bez rusztowania, bez szalunków, bez zbrojenia, bez lania betonu, można,
> [...]

    Nie mam pojęcia o liczeniu wytrzymałościowym (nawet tylko statycznym) w
    budowlance, ale ciekawią mnie naprężenia w wewnętrznej stronie
    połączenia dwóch biegów schodów - tam, gdzie górny łuk wspiera się na
    dolnym trzymając się powietrza - tam. gdzie wcześniej człowiek robi przy
    1:10.
    Jak tam rozkładają się siły?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2017-12-02 21:24:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 grudnia 2017 13:24:32 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > połączenia dwóch biegów schodów - tam, gdzie górny łuk wspiera się na
    > dolnym trzymając się powietrza - tam. gdzie wcześniej człowiek robi przy

    Coś podobnego bodajże w słynnym "zamku" w Łapalicach widziałem i zastanawiałem się
    jak oni to zrobili

  • 6. Data: 2017-12-02 22:18:49
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > Ja bym się jednak bal po takich schodach chodzic szczególnie we dwoje
    > bo groza zawaleniem i to z wielkim hukiem. Pozdr Tornad

    Panie to pewnie czary i czarna magia,
    trzeba to do księdza proboszcza zgłosić,
    niech kropidłem pochlapie!!!

  • 7. Data: 2017-12-03 18:22:23
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > No budowlańcy, paczcie i płaczcie !!!
    > Bez rusztowania, bez szalunków, bez zbrojenia, bez lania betonu, można,
> [...]

    A tutaj kolejne czuda i czary, można? można !!! da sie? da sie!!!
    U nas to by chyba nie przeszło, jak myślicie, urzędasy i ich kapusie
    pozwolą?

    https://youtu.be/lZRGoFuOEFY
    https://youtu.be/b2rhbu0uIOQ
    https://youtu.be/VSu7EFmjuQM
    https://youtu.be/SLnwSxk88HI
    https://youtu.be/L8KeIWeWS10
    https://youtu.be/2NChfTslOG4

  • 8. Data: 2017-12-03 20:08:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 1 Dec 2017 22:19:14 +0100, Bob Budowniczy napisał(a):

    > Bez rusztowania,

    No jak bez rusztowania - a do czego przylepił pierwszy szereg cegieł?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2017-12-04 15:24:14
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    ciekawe.
    to na powaznie tak? toto sie nie zawali potem?
    na co on to na poxipol lepi?
    bo tak 1 cegla, 12 h czekania az 'chyci',
    1 cegla, 12h
    itp itd....
    to zadanie na 7 pokolen....

  • 10. Data: 2017-12-06 13:42:05
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > ciekawe. to na powaznie tak? toto sie nie zawali potem?
    > na co on to na poxipol lepi? bo tak 1 cegla, 12 h czekania az 'chyci',
    > 1 cegla, 12h itp itd.... to zadanie na 7 pokolen....

    To nawet nie chce się zawalić, znafcy twierdzą że sam szatan te schody na
    garbie podpiera:)
    A na co on tam lepi, na taka magiczną miksturę co zaprawą murarską szamani
    nazywają.