  • 1. Data: 2015-06-25 08:40:07
    Temat: Ścienne efekty dekoracyjne
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    Czy ktoś miał styczność z którymś z efektów dekoracyjnych
    przedstawionych na tej stronie?
    http://www.dekorujemydom.pl/filmy-instruktazowe/

    A może jakieś inne? Zbieram pomysły rozwiązań na ciekawe wykończenie
    ścian(y) w salonie.

    Ewa

  • 2. Data: 2015-06-25 11:34:40
    Temat: Re: Ścienne efekty dekoracyjne
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2015 08:40:07 +0200, FEniks napisał(a):

> [...]
    > http://www.dekorujemydom.pl/filmy-instruktazowe/
    >
    > A może jakieś inne? Zbieram pomysły rozwiązań na ciekawe wykończenie

    Grunt to prostota. I na niej dobre malarstwo.

    --
    XL
    http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

  • 3. Data: 2015-06-25 18:33:56
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

> [...]
    > http://www.dekorujemydom.pl/filmy-instruktazowe/
    >
    > A może jakieś inne? Zbieram pomysły rozwiązań na ciekawe wykończenie

    Który konkretnie interesuje?

  • 4. Data: 2015-06-25 18:49:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2015 18:33:56 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-06-25 08:40, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Który konkretnie interesuje?

    Przecież dopiero "zbiera" pomysły 3333-]

  • 5. Data: 2015-06-25 20:50:35
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-06-25 o 18:33, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-06-25 08:40, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Który konkretnie interesuje?

    Jeśli chodzi o materiał, to intrygują mnie te tynki japońskie. Podobno
    bawełniane, co mogłoby mieć dobry wpływ na akustykę.

    Wizualnie (sądząc po zdjęciach tylko) podoba mi się pasta strukturalna
    np. Kapadocja: http://www.dekorujemydom.pl/kapadocja/
    albo spękania farby np. Arizona: http://www.dekorujemydom.pl/arizona/

    Ewa

  • 6. Data: 2015-06-25 20:58:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2015 20:50:35 +0200, FEniks napisał(a):

    > Jeśli chodzi o materiał, to intrygują mnie te tynki japońskie. Podobno
    > bawełniane, co mogłoby mieć dobry wpływ na akustykę.

    Najlepsze są tekturowe opakowania po jajkach 333-]

    > Wizualnie (sądząc po zdjęciach tylko) podoba mi się pasta strukturalna
    > np. Kapadocja: http://www.dekorujemydom.pl/kapadocja/
    > albo spękania farby np. Arizona: http://www.dekorujemydom.pl/arizona/

    To wszystko po roku będzie wyglądało paskudnie - nie sposób skutecznie
    czyścić toto z kurzu. Ponadto weź pod uwagę, że będziesz na "to" patrzyła
    24 h na dobę. Może dać po oczach...

  • 7. Data: 2015-06-25 21:01:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2015 20:58:25 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    >>

    > To wszystko po roku będzie wyglądało paskudnie - nie sposób skutecznie
    > czyścić toto z kurzu. Ponadto weź pod uwagę, że będziesz na "to" patrzyła

    ...chyba że kupisz do tego mebelki a la rokokoko :-))

  • 8. Data: 2015-06-25 21:41:55
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Jeśli chodzi o materiał, to intrygują mnie te tynki japońskie. Podobno
    > bawełniane, co mogłoby mieć dobry wpływ na akustykę.

    Jakoś średnio wierzę w to, że milimetrowa warstwa zrobi wielkie halo.

    > Wizualnie (sądząc po zdjęciach tylko) podoba mi się pasta strukturalna
    > np. Kapadocja: http://www.dekorujemydom.pl/kapadocja/
    > albo spękania farby np. Arizona: http://www.dekorujemydom.pl/arizona/

    Struktury mają pewne właściwości. Po pierwsze nie należy do końca
    wierzyć w reklamowe opisy z katalogu i to warto umieć kłaść (albo
    zatrudnić fachowca), dlatego zaczyna się od ściany za szafą. Po drugie w
    utrzymaniu czystości wcale nie jest takie skomplikowane (ostatnią
    warstwą jest przecież jakiś werniks). Po trzecie i chyba najważniejsze -
    struktura jest jednak ciężkawa w aranżu i w dodatku najszybciej się nudzi.
    Po wielu latach polerowania gipsowej gładzi struktury doczekały się
    swoich pięciu minut, producenci więc ciągną, jak mogą.

  • 9. Data: 2015-06-25 21:43:25
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Grunt to prostota. I na niej dobre malarstwo.

    Dobre czyli?

  • 10. Data: 2015-06-25 22:15:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2015 21:43:25 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-06-25 11:34, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Dobre czyli?

    Nie kicz. Jeśli już kicz, to tylko Warhol 3-]