  • 1. Data: 2019-08-04 13:42:45
    Temat: Serwery grup dyskusyjnych
    Od: adam <a...@a...pl>

    Jako, że jestem wierny usenetowi to po tym jak Atman zakończył obsługę
    prawie nie czytałem grup, bo niechętnie czytam przez google.
    Może przyda się to komuś, teraz korzystam z
    nntp.aioe.org
    i na razie działa, wiem, że działa też news.chmurka.net.
    Czy są jeszcze jakieś inne serwery, które dopuszczają postronnych
    użytkowników? Bo np dobrze podobno działa neoestrada, ale tylko dla
    swoich klientów.

  • 2. Data: 2019-08-04 14:55:34
    Temat: Re: Serwery grup dyskusyjnych
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-04 o 13:42, adam pisze:
    > dobrze podobno działa neoestrada, ale tylko dla swoich klientów.
    Nie jestem klientem Neostrady, a używam.

    Robert

  • 3. Data: 2019-08-07 06:27:51
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    > Nie jestem klientem Neostrady, a używam.

    Ja również.
    --
    Tomasz