  • 1. Data: 2015-05-03 20:24:39
    Temat: Serwisowanie kosiarki elektrycznej - olej?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Posiadam kosiarkę elektryczną, starą niemiecką Karl Puhler, silnik 600W,
    tarcza pod spodem z czterema trójkątnymi nożami "ząb rekina".
    Ząbki sobie naostrzę, ale zastanawia mnie na wierzchu obudowy silnika
    taki odkręcany przeźroczysty wziernik:
    Po odkręceniu jest metalowy cyngiel i do niego wężyk jakby knot?
    Do czego to jest?

    http://zapodaj.net/c9025e61e1d6f.jpg.html
    http://zapodaj.net/50ff74a58e273.jpg.html
    Sieka ta kosa na tyle dobrze mój mały ogródeczek 400 metrów, że nie mam
    zamiaru kupować hiper-super-plastiku z marketu, a nie chcę zajechać tego
    staruszka.

    --
    Irokez