  • 1. Data: 2017-02-19 18:08:26
    Temat: Siatka plastikowa o drobnych oczkach
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Czołem!
    Potrzebuję kawałek siatki o drobnych oczkach. Siatka ma służyć jako
    przekładka do przechowywania "fok" narciarskich, które mają z jednej
    strony klej podobny, jak podkładki antypoślizgowe pod telefon - coś jak
    bardzo miękka guma silikonowa, ale trochę lepkie.
    Oryginalne przekładki były b. nietrwałe. Zastosowałem potem paski z
    siatki tynkarskiej, ale z tego do kleju czepiają się włókna i osłabia to
    siłę klejenia.
    Macie jakiś pomysł, jaka siatka by się do tego nadała?
    Oczko najlepiej poniżej 10x10mm i raczej cienka i koniecznie nie tak
    elastyczna, jak siatki sklepowy do cytrusów.
    TIA za pomysły.
    Jacek

  • 2. Data: 2017-02-19 18:24:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uzyj jako przekladki papieru podkladowego z folii samoprzylepnej. W kazdej agencji
    reklamowej w ktorej uzywaja folii samoprzylepnych darmo dostaniesz ile bedziesz
    chcial.

  • 3. Data: 2017-02-21 10:19:29
    Temat: Re: Siatka plastikowa o drobnych oczkach
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Uzyj jako przekladki papieru podkladowego z folii samoprzylepnej. W kazdej agencji
    reklamowej w ktorej uzywaja folii samoprzylepnych darmo dostaniesz ile bedziesz
    chcial.

    Dzięki za podpowiedź.
    Temat już załatwiony. Kupiłem siatkę o oczkach 5x5 w sklepie typu GS.
    Nie jest idealna, ale się nadaje. No i cena 3 złote 50 groszy ;-)
    Jacek