  • 1. Data: 2017-07-17 21:28:06
    Temat: Silnik do rolet zewnętrznych - jaki?
    Od: dsw <d...@g...com>

    Wśród jakich firm najlepiej rozglądać się za silnikami do rolet zewnętrznych a jakie
    omijać?
    Planuję powoli, systematycznie przechodzić z systemu sznurkowego na wygodnicki i jak
    spojrzałem w internet, to się zdziwiłem, że tyle tego jest.
    (kable mam zawczasu położone)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-07-17 22:29:24
    Temat: Re: Silnik do rolet zewnętrznych - jaki?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 17.07.2017 o 21:28, dsw pisze:
> [...]
    > Planuję powoli, systematycznie przechodzić z systemu sznurkowego na wygodnicki i
    jak spojrzałem w internet, to się zdziwiłem, że tyle tego jest.

    Somfy. U mnie od 10 lat niezawodne.

    Ewa

  • 3. Data: 2017-07-17 22:33:43
    Od: dsw <d...@g...com>

    dziękuję :)

  • 4. Data: 2017-08-17 10:43:45
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-07-17 22:33, dsw wrote:
    > dziękuję :)

    Somfy są pewnie dobre ale drogie pieruńsko.
    U siebie mam tanie Portosy i od 6 lat z 4 spalił się jeden - wymiana we
    własnym zakresie kosztowała mnie tyle co silnik czyli ok. 120zł
    Przed wymianą także myślałem o czymś lepszym ale jak z taką
    częstotliwościa mają się psuć to dziękuję, postoję.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info