  • 1. Data: 2018-11-15 15:21:37
    Temat: Silnik nawiewu
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Mam użądzenie z nawiewem, niestety jakiś czas było w piwnicy.
    Po domyciu jednak śmierdzi piwnicznym pyłem.
    Nie można dokupić silnika, nie jest już produkowany.
    Co zrobić by nie śmierdziało?
    Kilkugodzinne włączenie nieposkutkowało.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 2. Data: 2018-11-15 15:41:09
    Temat: Re: Silnik nawiewu
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 15 Nov 2018 15:21:37 +0100, Stokrotka wrote:

> [...]
    > Nie można dokupić silnika, nie jest już produkowany.
    > Co zrobić by nie śmierdziało?
    > Kilkugodzinne włączenie nieposkutkowało.

    Ozon.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 3. Data: 2018-11-16 18:06:54
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Ozon.

    Skąd go wziąść?
    Mam tylko jonizator w maleńkim oczyszczaczu powietrza.

  • 4. Data: 2018-11-16 23:25:23
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 16 Nov 2018 18:06:54 +0100, Stokrotka wrote:

    > Skąd go wziąść?
    > Mam tylko jonizator w maleńkim oczyszczaczu powietrza.

    https://allegro.pl/kategoria/obsluga-klimatyzacji-ge
    neratory-ozonu-259611?order=d

    Przyda się do ogólnego odświeżania/odkażania wielu rzeczy: samochód,
    produkty spożywcze (owce, warzywa), pomieszczenia, itd.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 5. Data: 2018-11-18 13:40:50
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Roman Tyczka" <n...@b...no> napisał w wiadomości

    > https://allegro.pl/kategoria/obsluga-klimatyzacji-ge
    neratory-ozonu-259611?order=d

    > Przyda się do ogólnego odświeżania/odkażania wielu rzeczy: samochód,
    > produkty spożywcze (owce, warzywa), pomieszczenia, itd.

    Faktycznie nie jest źle: wystawiłam na 2h na mrozik, na balkon, połaził ,
    wywietszał,
    ale w domu po połowie godziny jednak smrodek wyczułam,
    więc potem w domu ustawiłam tuż koło tego jonizatora w oczyszczaczu,
    zaprogramowałam programatorem gniazdkowym by się sam wyłączył po godzinie
    i wyszłam na dłużej.
    I na razie nie śmierdzi.
    Jszcze ze 2 razy ten numer zrobię by smrodek się nie odrodził i będzie ok.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)