  • 1. Data: 2015-11-20 16:18:40
    Temat: Sitko w odpływie prysznica
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    Pytanie może trochę z d**y, ale od zawsze jest problem z sitkiem, które
    znajduje się w odpływie kabiny prysznicowej.
    Kabina z niskim brodzikiem, bez dostępu od spodu/boku.
    W odpływie jest umiejscowione takie plastikowe sitko z dość drobnymi
    otworami i non stop osadzają się tam m.in. włosy mojej małżonki.
    Efekt jest taki, że w zasadzie po jednym-dwóch dniach, woda ledwie
    odpływa. Mam już serdecznie tego dość. Czy bardzo sobie mogę zaszkodzić
    wyciągając to pieprzone sitko i dając swobodnie spływać wszelkiemu
    włosiu? Nie zatka mi się potem gdzieś rura w miejscu, którego nie będzie
    można łatwo odetkać?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 2. Data: 2015-11-20 16:53:39
    Temat: Re: Sitko w odpływie prysznica
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Nie zatka mi się potem gdzieś rura w miejscu, którego nie będzie
    > można łatwo odetkać?

    Pytanie jak daleko masz pion. I ile zakrętów
    Bo tam już jest taka rura że nie powinno być problemu.

  • 3. Data: 2015-11-20 17:14:53
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-11-20 o 16:53, Bolko pisze:
    > Nie zatka mi się potem gdzieś rura w miejscu, którego nie będzie
    >
    > Pytanie jak daleko masz pion. I ile zakrętów
    > Bo tam już jest taka rura że nie powinno być problemu.

    Tego niestety dokładnie nie wiem. Do Pionu z jakieś 3-4 m, po drodze
    kibelek. Zakrętów więc pewnie z jeden do dwóch góra w okolicach brodzika.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 4. Data: 2015-11-20 18:18:00
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > po drodze
    > kibelek. Zakrętów więc pewnie z jeden do dwóch góra w okolicach brodzika.
    Jak po drodze kibelek to nie ma problemu.
    Od tego momentu to już idzie duża artyleria:)
    Tam jest rura > 100 mm tak że nie ma problemu.

    A z włosami w odpływie tez bym się nie przejmował.

    Problemem może być jak wpadnie coś większego.

  • 5. Data: 2015-11-20 20:55:25
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-20 o 16:18, Kżyho pisze:
> [...]
    > wyciągając to pieprzone sitko i dając swobodnie spływać wszelkiemu
    > włosiu? Nie zatka mi się potem gdzieś rura w miejscu, którego nie będzie

    Spokojnie wywal sitko, a jak coś się zatka, to kup sodę kaustyczną (0,5
    kg = 8 zł) wsyp i poczekaj aż zeżre to, co organiczne. Ja mam odpływ z
    prysznica, gdzie włosy co chwilę zatykają i stosuję tam NaOH z bardzo
    dobrym skutkiem.
    Jacek

  • 6. Data: 2015-11-21 00:31:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 20 Nov 2015 09:18:00 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > Jak po drodze kibelek to nie ma problemu.
    > Od tego momentu to już idzie duża artyleria:)
    > Tam jest rura > 100 mm tak że nie ma problemu.
    >
    > A z włosami w odpływie tez bym się nie przejmował.

    O ile ze spadkami jest wszystko OK. Bo ja dwa dni temu gościłem ekipę ze
    spiralą elektryczną. Inna rzecz, że o kanalizacji w tym lokalu to można by
    książkę napisać, wezwana ekipa też tego nie rozgryzła do końca.

    A głównym winnym były prawdopodobnie włosy, które razem z inną zawartością
    skutecznie wszystko zatkały, bo rury prawdopodobnie idą bez spadków lub z
    minimalnymi.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2015-11-25 23:45:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-11-20 20:55, Jacek pisze:
> [...]
    > kg = 8 zł) wsyp i poczekaj aż zeżre to, co organiczne. Ja mam odpływ z
    > prysznica, gdzie włosy co chwilę zatykają i stosuję tam NaOH z bardzo

    A gdzie to kupić?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2015-11-26 08:36:32
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-11-25 o 23:45, Krystek pisze:

    > A gdzie to kupić?

    Hmm... Ciekawe, bo ja widzę w tym wątku tylko odpowiedź Bolko i moją do
    niego i żadnych postów więcej. A tutaj okazuje się, że jakaś
    alternatywna, niewidoczna dla mnie rozmowa? :/
    Chyba nie trafiają na mój serwer wszystkie posty :(((

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 9. Data: 2015-11-26 08:54:21
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-25 o 23:45, Krystek pisze:
    > A gdzie to kupić?
    Jest taki sklep dla leniuszków, którym się nie chce ruszyć pupci z domu.
    http://allegro.pl/wodorotlenek-sodu-soda-kaustyczna-
    99-granulki-1kg-i5775115326.html
    Jacek

  • 10. Data: 2015-11-29 01:40:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-11-26 08:54, Jacek pisze:
    > Jest taki sklep dla leniuszków, którym się nie chce ruszyć pupci z domu.
    > http://allegro.pl/wodorotlenek-sodu-soda-kaustyczna-
    99-granulki-1kg-i5775115326.html

    Że przez Internet można zakupić prawie wszystko to ja wiem. Interesuje
    mnie bardziej, czy w zwykłych sklepach dostanę takie coś, a tu widzę, że
    sklep dla chemików...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/