  • 1. Data: 2016-05-01 17:22:54
    Temat: Skladany dom.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W telewizji pokazywali samochody kempingowe. Patent w nich taki ze jak dojedzie na
    miejsce to w tanszych korba a w drozszych motorkiem sie je rozsuwa jak pudelko od
    zapalek. Ciekawy jestem jak by urzedy zainspirowane informacjami od zyczliwych
    sasiadow zareagowaly na rozkladany domek na dzialce w ogrodkach pracowniczych, czy
    jak to sie tam nazywa. Metraz tam odgornie ograniczony. I jak by ktos zrobil sobie
    samopowiekszajacy sie domek to czy by mu kazali rozebrac czy dali by spokoj bo nie
    wiedzieli by jak do tego podejsc.

  • 2. Data: 2016-05-02 09:43:41
    Temat: Re: Skladany dom.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 17:22:55 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    samopowiekszajacy sie domek to czy by mu kazali rozebrac czy dali by spokoj bo nie

    Dali spokój bo
    mają np problem z ludżmi którzy mieszkają na stałe a nie można
    a dwa to liczy się fundament a nie dokręcony "namiot"