  • 11. Data: 2017-08-16 21:45:26
    Temat: Re: Skorki w daliach?
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.08.2017 21:12, Dirko pisze:

    > Hejka. Warto przy tej okazji odróżniać złośliwości, których prawienie podobno
    > cechuje ludzi inteligentnych od chamstwa.

    Obelgi - to argumenty tych, którzy nie mają argumentów.
    (Jean-Jacques Rousseau)

    Hejka!

  • 12. Data: 2017-08-16 22:17:05
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.08.2017 20:17, i...@g...pl pisze:

    > Ano cóż. Takie j...e egzemplarze też nosić musi nasza wspólna Ziemia :-(

    Powiedziała co wiedziała rozprawiaczka o używaniu psów do mordów,
    na umiłowanym tu wątku "Jak się pozbyć kretów".

  • 13. Data: 2017-08-16 23:13:21
    Od: i...@g...pl

    W dniu środa, 16 sierpnia 2017 22:17:49 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Powiedziała co wiedziała rozprawiaczka o używaniu psów do mordów,
    > na umiłowanym tu wątku "Jak się pozbyć kretów".

    Pies jest pies. Kopie dziury. Nie kontroluję, co aktualnie wykopuje na dostępnym mu
    hektarze gruntu - ja mam co robić gdzie indziej w tym czasie.