  • 1. Data: 2014-09-29 07:39:39
    Temat: Skorupą z Kreta
    Od: m...@g...com

    Witam, niestety dałam ciała i wsypałem pół szklanki ( na oko) środka kret do odpływu
    prysznica. Zabulgotalo, zasmirdzilao i tak zostało do rana! Niestety rano okazało sie
    ze zrobiła sie skorupa . Co robić. Maź czeka z siekiera!:)Izabella blondynka

  • 2. Data: 2014-09-29 07:58:49
    Temat: Re: Skorupą z Kreta
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-09-29 07:39, m...@g...com pisze:
> [...]
    okazało sie ze zrobiła sie skorupa . Co robić. Maź czeka z siekiera!:)Izabella

    1. Zgłosić na policję próbę zabójstwa.
    2. Namówić męża, żeby zamiast siekiery wziął piłę łańcuchową. Wtedy jest
    duża szansa, że zamiast zabójstwa, sprawa zakończy się tylko na "ostrym
    rżnięciu".
    :)

    Teraz poważniej.
    1. Metoda bezpieczna - wlać do brodzika ciepłej/gorącej wody i
    pozostawić, aż soda kaustyczna (kret) się rozpuści. Może to potrwać
    nawet cały dzień.
    2. Metoda "hardcorowa", szybka i bardzo niebezpieczna - zabezpieczyć się
    przed odpryskami wody (okulary, gumowe rękawice, odzież nieprzemakalna)
    odkręcić wylewkę (słuchawkę) natrysku, wsadzić koniec węża w syfon i
    odkręcić wodę. Taki ostry strumień wody dość szybko rozpuści sodę
    kaustyczną, ale trzeba uważać, żeby nie pochlapać się odpryskami, bo
    pozostawiona na ciele lub na ubraniu soda kaustyczna "wypala" dziury. Na
    ciele pozostawia zaś długo gojące się rany jak po poparzeniach.
    3. Jeżeli jest dostęp do syfonu, można go odkręcić, opróżnić i wypłukać
    w umywalce.

  • 3. Data: 2014-09-29 13:53:56
    Od: m...@g...com

    Wielkie dzięki, będę żyła!