  • 1. Data: 2019-09-05 13:33:53
    Temat: Skrzynka elektryczna
    Od: Aneta Sobk <a...@g...com>

    Witam
    Zakład energetyczny wykonał instalację przyłącza energetycznego, w efekcie czego
    skrzynka stoi na sąsiedniej działce 0,5m od mojej działki.. wg umowy "Złącze miało
    znajdować się jako wolnostojące na działce odbiorcy przy granicy z pasem drogowym i
    działką sąsiednią".Ty to jest zgodne z prawem??

  • 2. Data: 2019-09-05 13:49:52
    Temat: Re: Skrzynka elektryczna
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 września 2019 13:33:55 UTC+2 użytkownik Aneta Sobk napisał:
> [...]
    znajdować się jako wolnostojące na działce odbiorcy przy granicy z pasem drogowym i
    działką sąsiednią".Ty to jest zgodne z prawem??

    powinien doprowadzic prąd do granicy twojej posesji, czyli jest niezgodnie. Zazwyczaj
    stoi na dzialce odbiorcy.
    Jesli sąsiad ma coś do takiej lokalizacji to dzwon do energetyki - niech
    przestawiają.
    Moze geodeta im błędnie wytyczył.

    b.

  • 3. Data: 2019-09-05 13:54:17
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-09-05 o 13:49, Budyń pisze:
> [...]
    Zazwyczaj stoi na dzialce odbiorcy.
    > Jesli sąsiad ma coś do takiej lokalizacji to dzwon do energetyki - niech

    Albo sąsiad się teraz dowie, że ma mniejszą działkę niż myślał on, jego
    ojciec, dziadek i pradziadek ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-09-05 14:14:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 września 2019 13:49:54 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    działką sąsiednią".Ty to jest zgodne z prawem??

    > powinien doprowadzic prąd do granicy twojej posesji, czyli jest niezgodnie.

    U mnie stoi na drodze plecami na granicy mojej działki
    Inna sprawa że droga tez moja ale jak widuję to raczej stawiają nie na działce
    odbiorcy a plecami przyklejoną do granicy działki odbiorcy.
    U autora watku coś jest skopane bo teraz teoretycznie nie może na tych 0,5m odcinku
    swojego kabla zakopać bez zgody właściciela tego kawałka ziemi.

  • 5. Data: 2019-09-05 14:23:42
    Od: Aneta Sobk <a...@g...com>

    Dokladnie.. enea podała mi tylko nr tel do "fachowcow" którzy to zakładali, a do nich
    nie idzie się dodzwonic, będę próbować skutku.. mam tylko nadzieje że nie będzie
    problemów z przeniesieniem..

  • 6. Data: 2019-09-05 15:42:55
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Nie fachowców się czepiaj tylko Enei, już ona niech fachowców ściga.

    b.

  • 7. Data: 2019-09-05 19:35:59
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-09-05 o 13:54, Miroo pisze:

    > Albo sąsiad się teraz dowie, że ma mniejszą działkę niż myślał on, jego
    > ojciec, dziadek i pradziadek ;)
    >
    > Pozdrawiam

    A wszystko przez te GPSy w wyposażeniu geodetów.
    Robią nowe pomiary i nie zwracają uwagi nawet na stare mury czy
    odwieczne płoty.
    Wszystko zależy skąd we wsi zaczną, jednym dodają, innym ujmują.
    Bezczelni są przy tym okropnie.

  • 8. Data: 2019-09-05 19:41:58
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 5 września 2019 12:35:52 UTC-5 użytkownik t-1 napisał:

> [...]
    > odwieczne płoty.
    > Wszystko zależy skąd we wsi zaczną, jednym dodają, innym ujmują.

    Z grubsza potwierdzam.
    Zreszta te ichnie plany to czesto z dupy sa.

    Mi chcieli urwac dobre trzy metry, i mimo pilnowania ich wyszlo im ze granice dzialek
    sie nie schodza o dobre pol metra.

    Trza pilnowac jak psow i zakopac kamienie graniczne tak szybko jak sie da.

  • 9. Data: 2019-09-05 20:12:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Sep 2019 05:23:42 -0700 (PDT), Aneta Sobk
    <a...@g...com> wrote:
    > Dokladnie.. enea podała mi tylko nr tel do "fachowcow" którzy to
    > zakładali, a do nich nie idzie się dodzwonic, będę pr
    > óbować skutku.. mam tylko nadzieje że nie będzie probl
    > emów z przeniesieniem..

    Jak już ktoś wcześniej pisał raczej nie wiecie jakie są faktycznie
    granice. Zakład energetyczny nie stawia sobie skrzynnki na oko ale wg
    dostępnej dokumentacji geodezyjnej.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2019-09-06 00:11:44
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    U mnie tez fajnie - sa dwie dzialki: moja i sasiada.
    Skrzynka miala byc jedna, duza podwojna w granicy dzialek: moja czesc na
    mojej dzialce i sasiada czesc na jego dzialce.
    Ostatecznie cala skrzynka jest na mojej dzialce, ale to nie problem. Nie
    jestem konfliktowy. Najlepsze jest to, ze podlaczenie jest na krzyz.
    Czyli nie dosc, ze skrzynka jest cala u mnie, to licznik blizej mnie
    nalezy do sasiada. A ten dalej nalezy do mnie.
    Tauron Luban. Problem zgloszony, zupelnie zignorowany. Ja tez machnalem
    reka. Swiadczy to jednak o "profesjonalizmie" tej instytucji.
    Piotr