  • 1. Data: 2021-10-20 06:09:27
    Temat: Skrzynki narzędziowe a'la regał
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Szukam sposobu, aby zapanować nad narzędziami i częściami - w ich
    przechowywaniu i transporcie. Myślę o skrzynkach narzędziowych, które
    można by spiąć ze sobą razem i zrobić coś na kształt "regału". Do tego
    ewentualnie jakaś podstawa na kółkach do łatwego przemieszczania.
    Na filmiku widać system DeWalt Tstak, który wygląda na dość fajny, ale
    nigdy tego nie miałem w rękach.
    https://www.youtube.com/watch?v=JMgoK5VlZbE&ab_chann
    el=Toolstop
    Czy macie jakieś doświadczenia z podobnymi "wynalazkami"?
    A może są jakieś inne patenty?
    Jacek

  • 2. Data: 2021-10-20 06:26:17
    Temat: Re: Skrzynki narzędziowe a'la regał
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 20 października 2021 o 06:09:30 UTC+2 Jacek napisał(a):
> [...]
    el=Toolstop
    > Czy macie jakieś doświadczenia z podobnymi "wynalazkami"?

    Qbrick

  • 3. Data: 2021-10-20 09:09:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gdy patrzyłem na ceny takich rozwiązań, to składowanie byłoby sporo droższe od samych
    narzędzi :-(.
    Może typowy regał magazynowy i skrzynki na kółkach wsuwane na półki?

    -----

  • 4. Data: 2021-10-20 09:29:54
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.10.2021 o 06:09, Jacek pisze:
> [...]
    el=Toolstop
    > Czy macie jakieś doświadczenia z podobnymi "wynalazkami"?

    Mam podobne (dostałem na gwiazdkę) :D Fajna sprawa. Problemem jest tylko
    jakość. Dostałem gówniate ale tylko dlatego, ze specjalnie tego nie
    transportuję a żona miała dosyć zapchanych szuflad i kartoników, więc
    się nie połamie przy takim używaniu. Mam już 2 lata i sprawuje się
    dobrze w sensie, że czasem zabieram to do auta ale w wiekszości stoi w
    domu. Niestety cena wchodzi tutaj w grę. Jeśli chcesz kupić solidne i
    często transportujesz, to musisz wyskoczyć z kasy i kupić jakieś markowe
    plastiki.

    > A może są jakieś inne patenty?

    Mam też skrzynki/walizki aluminiowe, które używam częściej regału to nie
    tworzy ale jest bardziej solidne.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2021-10-20 09:41:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 20 października 2021 o 09:09:17 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Gdy patrzyłem na ceny takich rozwiązań, to składowanie byłoby sporo droższe od
    samych narzędzi :-(.
    Zestawy qbricka już od ok 350- 400 zl są. 7 skrzyniowe

  • 6. Data: 2021-10-20 10:23:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 20.10.2021 o 09:41, Kris pisze:
    > Zestawy qbricka już od ok 350- 400 zl są. 7 skrzyniowe
    A jak ten Qbrick wygląda pod względem jakości?
    Jacek

  • 7. Data: 2021-10-20 14:56:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-20 o 10:23, Jacek pisze:
    > A jak ten Qbrick wygląda pod względem jakości?
    > Jacek

    Same skrzynki i walizki są dość porządne. Do dupy natomiast mają
    zapięcia boczne, które spinają poszczególne elementy z sobą.

    Ja osobiście używam systemu z Castoramy. Początkowo był sprzedawany pod
    nazwą Keter, a obecnie Magnusson. Sprzedawane są też przez inne sklepy
    pod nazwą Ridgid.

    Ogólnie Keter/Magnusson/Ridgid są dużo mocniejsze od Qbricka i mają
    mocne, metalowe zapięcia boczne, ale też są trochę mniej pakowne.
    Spokojnie można stawać na tych skrzynkach zarówno Keter/Magnusson/Ridgid
    jak i Qubrickach.

    Żaden z tych systemów nie ma nic wspólnego z Chinami.

    Qubrik - produkuje polska firma. System ma więcej opcji rozbudowy i
    kilka ciekawych pomysłów np. wbudowane w dekiel pojemniczki czy
    wcięcie-prowadnicę do przycinania listew czy desek.

    Keter/Magnusson/Ridgid - produkt izraelski. Przewagą tego systemu są
    mocne, metalowe zapięcia, najfajniejszą rzeczą jest możliwość odpięcia
    pręta, podpierającego dekiel/pokrywę, dzięki czemu można otworzyć do
    pozycji poziomej i utworzyć blat roboczy.

    Znam też systemy Flex oraz Milwaukee. Oba te systemy są sporo droższe od
    ww. Przy czym Flex  zrobiony jest z cienkiego plastiku i jest bardzo wiotki.

    Milwaukee bardzo mocny, ale źle wymyślono spinanie walizek. Spina się je
    poprzez nałożenie skrzynki na skrzynkę i delikatne przesunięcie.
    Wszystko ładnie pięknie jak walizki są puste, ale jak są zapakowane,
    zwłaszcza ciężkimi narzędziami to spinanie, a zwłaszcza rozpinanie jest
    bardzo upierdliwe.

  • 8. Data: 2021-10-20 21:39:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 20 października 2021 o 10:23:54 UTC+2 Jacek napisał(a):
    > A jak ten Qbrick wygląda pod względem jakości?
    Mam 2 zestawy Two i jeden One.
    Złego słowa nie powiem.
    Jeden Two uzywam stacjonarnie, One też stacjonarnie w innej lokalizacji, drugi Two na
    aucie jeździ.
    Jak pisałem wyzej- nie ma się do czego czepić a ceny przyzwoite.
    Mają jeszcze serie Pro- nie miałem okazji używać póki co.
    Przymierzam się dopiero do kupna to za jakiś czas dam znać co i jak

  • 9. Data: 2021-10-22 11:39:16
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 20.10.2021 o 14:56, Uzytkownik pisze:
    > Ja osobiście używam systemu z Castoramy. Początkowo był sprzedawany pod
    > nazwą Keter, a obecnie Magnusson.
    Właśnie wróciłem z Castoramy. Skrzynki Magnusson, jak dla mnie są trochę
    za duże, ale główny mankament, to zapach. Śmierdzą chińskim plastikiem,
    aż w nosie szczypie. Jakbym to przyniósł do domu, to Koleżanka Małżonka
    mogłaby mnie wystawić razem ze skrzynkami na zewnątrz, a przy tych
    temperaturach nie chcę ryzykować ;-)
    Jacek

  • 10. Data: 2021-10-22 11:54:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Łezka mi sie kręci za starymi skrzynkami Casto (niebieskie litery) ale od dawna nie
    ma, chlip chlip...

    -----