  • 1. Data: 2016-06-20 17:10:16
    Temat: Ślimaki na papryce
    Od: necro666 <c...@c...pl>

    Cześć!

    Mam kilka gatunków ostrej papryki, blisko podłoża. Ostatnio okrutnie
    żrą mi je ślimaki i pomrowiki. Pryskałem wywarem z pokrzywy (także na
    mszyce), na mszyce pomogło genialnie ale na ślimaki nie. Głownie po
    dupie dostaje Carolina Reaper, pomidorów i ziół obok w ogóle nie
    ruszają. Jakie macie takie niesyntetyczne środki na to cholerstwo?
    Przecież nie wysypię solą całego ogródka :D

  • 2. Data: 2016-06-20 17:21:45
    Temat: Re: Ślimaki na papryce
    Od: "Pomidor" <n...@s...pl>

    Użytkownik "necro666" napisał w wiadomości grup

[...]

    Wapno. Zwykłe budowlane, hydratyzowane to się bodajże nazywa.