  • 1. Data: 2018-07-27 15:49:31
    Temat: Słupek drewniany powichrował sie
    Od: egips <e...@g...com>

    Witam
    Ostatnio zauważyłem że w wiacie garażowej jeden drewniany słupek się
    zwichrował, na dole jest prosto, u góry krzywo. Boje sie ze sie rozejdzie
    Robić cos z tym? Czy zostawić ?
    Myslałem polakierować moze woda sie nie bedzie dostawać, bo był jedynie
    impregnowany.

  • 2. Data: 2018-07-29 12:35:20
    Temat: Re: Słupek drewniany powichrował sie
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-07-27 o 15:49, egips pisze:
> [...]
    > Robić cos z tym? Czy zostawić ?
    > Myslałem polakierować moze woda sie nie bedzie dostawać, bo był jedynie

    Zwichrował się nie dlatego, że moknie tylko dlatego, że wysechł.

  • 3. Data: 2018-07-30 09:18:47
    Od: egips <e...@g...com>

    W dniu 2018-07-29 o 12:35, t-1 pisze:

    > Zwichrował się nie dlatego, że moknie tylko dlatego, że wysechł.

    Słupek podpiera wiate, wiec nic nie powinno się stac ?

  • 4. Data: 2018-07-30 13:07:37
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 30.07.2018 o 09:18, egips pisze:

    > Słupek podpiera wiate, wiec nic nie powinno się stac ?

    A wkręty pourywał czy całe?

  • 5. Data: 2018-07-31 12:35:03
    Od: egips <e...@g...com>

    nie wiem czy tam są w ogóle jakies wkręty u góry :)

  • 6. Data: 2018-08-01 11:01:44
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 31.07.2018 o 12:35, egips pisze:
    > nie wiem czy tam są w ogóle jakies wkręty u góry :)

    lepiej sie dowiedziec ;-)

  • 7. Data: 2018-08-01 13:30:52
    Od: egips <e...@g...com>

    nie ma wkrętów u góry, na dole jest przymocowany

  • 8. Data: 2018-08-01 14:24:47
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 01.08.2018 o 13:30, egips pisze:
    > nie ma wkrętów u góry, na dole jest przymocowany

    yyy...bałbym się tej konstrukcji...

  • 9. Data: 2018-08-01 14:45:43
    Od: egips <e...@g...com>

    to jest cos takiego