  • 11. Data: 2018-08-02 09:08:42
    Temat: Re: Słupek drewniany powichrował sie
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 02.08.2018 o 08:56, egips pisze:
    > postoi ?:)

    nie wiem ale myśle, że wątpie.
    ja bym to jednak przymocował przy pomocy porządnych łączników
    ciesielskich i wkretów
    na przykład cuś takiego
    https://allegro.pl/kp2a-katownik-lacznik-ciesielski-
    105x105x90-i6628254371.html?reco_id=288caecc-4bed-11
    e7-8340-028eeb0c7b27

  • 12. Data: 2018-08-02 10:22:49
    Od: hienryk <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2018 14:45:46 UTC+2 użytkownik egips napisał:
    E no, nie wierzę, że belka nie jest połączona ze słupkiem. Przecież jakbyś
    przypadkiem trącił słupek samochodem, to by się dach zawalił.
    Może od góry jest przykręcona jakąś śrubą. Albo w słupku jest nabity pionowo jakiś
    pręt i na tym osadzona belka. Spytaj "majstra" co ci to robił.

  • 13. Data: 2018-08-02 11:03:06
    Od: egips <e...@g...com>

    to jest taka wiata na kosze itd

    https://zapodaj.net/ab0ea20746971.jpg.html

    katownikiem jak przykrece jak tam u gory nie ma kąta prostego ?

  • 14. Data: 2018-08-02 11:04:21
    Od: egips <e...@g...com>

    na dole jest przykrecony takimi wspornikami

    https://www.castorama.pl/produkty/budowa/drewno-budo
    wlane-i-plyty-drewnopochodne/drewno-konstrukcyjne/zl
    acza-ciesielskie/wspornik-slupa-simpson-pl-120-x-60-
    mm.html?&gclid=CjwKCAjw14rbBRB3EiwAKeoG__x7zer1EAdBt
    2_8r-6QYQC8_Q4DktOzmFKDrchJIf3DiNAeAnE6OBoCcCcQAvD_B
    wE

  • 15. Data: 2018-08-02 11:11:05
    Od: egips <e...@g...com>

    fotki

    https://zapodaj.net/b1a2641d3239b.jpg.html

    https://zapodaj.net/3cb41c37dc3d7.jpg.html

    wiec on jest przytwierdzony do podloza, ale zeby u gry mi sie to całkiem
    nie ukreciło :) wziałbym te łaczniki ale jak zaloze jak tam nie ma kąta
    prostego ? jakis pomysl ? czy nie ruszac jak jest przytwierdzony z dolu ?

  • 16. Data: 2018-08-02 11:15:01
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 02.08.2018 o 11:04, egips pisze:
> [...]
    mm.html?&gclid=CjwKCAjw14rbBRB3EiwAKeoG__x7zer1EAdBt
    2_8r-6QYQC8_Q4DktOzmFKDrchJIf3DiNAeAnE6OBoCcCcQAvD_B

    To sie nadaje jako mocowanie dolne pod warunkiem, że istnieje górne.;)
    Nie wiem kto ci tą konstrukcje zbudował ale na przyszłość trzymaj się od
    niego z daleka. A tymczasem poproś kogoś z odrobiną wiedzy budowalnej
    żeby to coś poprawił bo ci na łeb się zawali przy mocniejszym wietrze.

  • 17. Data: 2018-08-02 11:20:26
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 02.08.2018 o 11:11, egips pisze:
    > fotki
    >
    > https://zapodaj.net/b1a2641d3239b.jpg.html

    ja pier...le, na śruby już kasy zabrakło?

> [...]
    >
    > wiec on jest przytwierdzony do podloza, ale zeby u gry mi sie to całkiem
    > nie ukreciło :) wziałbym te łaczniki ale jak zaloze jak tam nie ma kąta

    jest kąt prosty ale nie jest on w płaszczyznie belka/słupek. Poza
    względami estetycznymi problemu nie ma w przykreceniu łącznika.

  • 18. Data: 2018-08-02 11:26:16
    Od: egips <e...@g...com>

    Jednak się przypatrzyłem i belka górna do słupka jest przykrecona jakas
    sruba

  • 19. Data: 2018-08-02 11:27:20
    Od: egips <e...@g...com>

    czyli zostawic jak jest ?

  • 20. Data: 2018-08-03 08:39:30
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 02.08.2018 o 11:27, egips pisze:
    > czyli zostawic jak jest ?

    poproś kogoś ogarniętego żeby się temu przyjrzał i ewentualnie poprawil