  • 1. Data: 2017-12-16 19:12:57
    Temat: Śmierdzi ze ściany - rozebrałem ścianę - a tam wygląda ok
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Pisałem jakiś czas temu, że mam w ścianie zapach kanalizy, którzy
    przeciska się do korytarza skrzynką energetyczną.

    Rozciąłem dziś kawałek ściany, za którym jest jedyna rura odpływowa (dom
    szkieletowy) i wygląda w normie. Psikałem płynem do naczyń na złączki,
    żeby wyłapać jakieś bąbelki - ale nic nie widać.

    Tyle, że śmierdzi.

    Poradzicie coś?

    --
    MN

  • 2. Data: 2017-12-16 19:35:01
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 19:12:54 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    > szkieletowy) i wygląda w normie. Psikałem płynem do naczyń na złączki,
    > żeby wyłapać jakieś bąbelki - ale nic nie widać.

    owinąć złączki taśmą izolacyjną -jesli jest dostęp

    bąble nie mają prawa leciec bo to nie jest instalacja ciśnieniowa

    b.

  • 3. Data: 2017-12-16 20:16:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-12-16 o 19:35, Budyń pisze:

    > owinąć złączki taśmą izolacyjną -jesli jest dostęp
    >
    > bąble nie mają prawa leciec bo to nie jest instalacja ciśnieniowa

    To może bym spryskał jakimś lakierem, albo farbą w sprayu?
    Uszczelni złączki.

    --
    MN

  • 4. Data: 2017-12-16 20:25:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-12-16 o 20:16, Marcin N pisze:

    > To może bym spryskał jakimś lakierem, albo farbą w sprayu?
    > Uszczelni złączki.

    I jeszcze pytanie. Jak to się stało, że w całym domu ok. Tu też wygląda
    ok, a jednak nieszczelne. Uszkodzona uszczelka?

    --
    MN

  • 5. Data: 2017-12-16 21:18:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 20:26:12 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > I jeszcze pytanie. Jak to się stało, że w całym domu ok. Tu też wygląda
    > ok, a jednak nieszczelne. Uszkodzona uszczelka?

    Uszczelka mogła być dobra ale przy składaniu mogła się podwinąć i nie uszczelnia
    dokładnie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2017-12-16 21:33:19
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > szkieletowy) i wygląda w normie. Psikałem płynem do naczyń na złączki,
    > żeby wyłapać jakieś bąbelki - ale nic nie widać.

    Świece dymną wrzuć w kanalize i obserwuj

  • 7. Data: 2017-12-16 23:31:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.12.2017 o 21:23, Maniek4 pisze:

    > Albo wyjęli, bo łatwiej złożyć. Nie takie przypadki przecia znamy.

    a jakbyś chciał zapaćkac od zewnątrz, to nie uzywaj silikonu, tylko
    kleju do szyb samochodowych

    ToMasz

  • 8. Data: 2017-12-16 23:50:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 21:23:08 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Albo wyjęli, bo łatwiej złożyć. Nie takie przypadki przecia znamy.

    Odkąd pamiętam to chyba wszyscy odradzali tu Marcinowi N budowanie szkieletora.
    Nie posłuchał to teraz ma;)

  • 9. Data: 2017-12-17 00:04:02
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 23:50:09 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Odkąd pamiętam to chyba wszyscy odradzali tu Marcinowi N budowanie szkieletora.
    > Nie posłuchał to teraz ma;)

    ja nie odradzałem :P

    b.

  • 10. Data: 2017-12-17 00:13:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 grudnia 2017 00:04:03 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ja nie odradzałem :P

    Skrajne przypadki się odrzuca czy jakos tak;)