  • 1. Data: 2011-01-31 13:54:22
    Temat: Soki Dr Witt, gdzie kupić? Ewentualnie gdzie kupić takie butelki.
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Gdzie można kupić soki tej marki? Kiedyś były w Selgros.
    Soki odpowiadają mi smakowo, a butelki 1 litrowe z szeroką szyjką
    doskonale służą potem do domowych wyrobów.
    Ewentualnie gdzie można kupić tego typu puste butelki z "bezpiecznymi"
    zakrętkami?
    Jacek

  • 2. Data: 2011-01-31 14:00:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 14:54:22 +0100, Jacek napisał(a):

    > Gdzie można kupić soki tej marki? Kiedyś były w Selgros.
    > Soki odpowiadają mi smakowo, a butelki 1 litrowe z szeroką szyjką
    > doskonale służą potem do domowych wyrobów.

    Wiem, mam, używam do przecieru pomidorowego - taki przecier służy i do
    picia, i na zupę.

    > Ewentualnie gdzie można kupić tego typu puste butelki z "bezpiecznymi"
    > zakrętkami?

    Soki Witt zawsze widywałam w Makro, ale ostatnio nie zwróciłam akurat
    uwagi, czy nadal są. Przy najbliższej bytności zwrócę uwagę. Wydaje mi się,
    że są powszechnie dostępne u nas w Kielcach w Tesco, Real itp, ale też
    sprawdzę.

  • 3. Data: 2011-02-01 10:43:25
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Mon, 31 Jan 2011 14:54:22 +0100, na pl.rec.dom, Jacek napisał(a):

> [...]
    > doskonale służą potem do domowych wyrobów.
    > Ewentualnie gdzie można kupić tego typu puste butelki z "bezpiecznymi"

    kazdy wiekszy market we Wroclawiu to ma, od Carrefour po Tesco,
    Intermarche, Auchan i cala reszta innych, nie ma tego w sprzedazy
    dyskontowej typu Lidl, Aldi, tzn, nie wiem jak w Biedronce bo tam nie
    chodze,... widzialem ze jest w sieci Piotr i Pawel