  • 1. Data: 2015-06-25 13:06:00
    Temat: Specyficzne śruby poszukiwane
    Od: abs <n...@o...pl>

    Czy gdzieś w internecie można zamówić specyficzne śruby? Może ktoś zna
    jakichś producentów? Potrzebuję takich śrub, co by miały łby jak
    najbardziej płaskie i niskie, nie w kształcie zwężanego ku dołowi
    stożka, jak większość śrub, które widzę dostępne w marketach. Żeby
    średnica łba była nie większa niż powiedzmy 5 mm. To łeb, a długość
    śruby powiedzmy, że od 40 do 60 mm będzie ok. Ma to wchodzić w kołek i
    do betonu. Jest coś takiego gdzieś do dostania?

    Pozdr,
    Paweł.

  • 2. Data: 2015-06-25 13:18:08
    Temat: Re: Specyficzne śruby poszukiwane
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "abs" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

[...]

    Śruby czy wkręty? Z tego że ma wchodzić w kołek wynika że wkręty a skoro tak
    to łeb sześciokątny czy krzyżak? Jeśli krzyżak to płaskiej główki nie
    uświadczysz bo gdzieś się końcówka śrubokręta musi zmieścić, natomiast jeśli
    łeb sześciokątny to powinieneś coś znaleźć. Coś jak to:

    http://malujremontuj.redcart.pl/p/219/1295/wkret-z-l
    bem-szesciokat-8x180-oc-1szt--wkrety-wkret-met-sruby
    -kolki-nakretki.html

    tyle że z bardziej płaskim łbem. W najgorszym razie jak nie znajdziesz
    gotowca to zawsze możesz zeszlifować standardowy.

    W elektronice używa się płaskich łbów do przykręcania płytek drukowanych -
    może to Cię nakieruje na odpowiedni sklep.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2015-06-25 13:20:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    abs wrote:

> [...]
    > śruby powiedzmy, że od 40 do 60 mm będzie ok. Ma to wchodzić w kołek i
    > do betonu. Jest coś takiego gdzieś do dostania?

    jakbyś zaczął szukać jako wkręty a nie sruby to pewnie będzie łatwiej
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-06-25 13:30:53
    Od: abs <n...@o...pl>

    W dniu 25.06.2015 o 13:18, Ergie pisze:
    > Śruby czy wkręty?

    Chyba bardziej wkręty, rzeczywiście, cholera wie.

> [...]
    >
    > http://malujremontuj.redcart.pl/p/219/1295/wkret-z-l
    bem-szesciokat-8x180-oc-1szt--wkrety-wkret-met-sruby

    Za wysoki ten łeb. To może wyjaśnią po co mi to. Chodzi o przykręcenie
    takiego podprofilu aluminiowego jak na drugiej stronie w punkcie drugim
    tego pdfa:
    http://s000.tinyupload.com/?file_id=9187870150743178
    5287
    Cholerstwo ma mały ten rowek w którym ma się łeb śruby/wkręta schować.
    Nie może wystawać bo panel przyklejony nad nim będzie miał problem...
    Mogliby dawać śruby w komplecie z profilem. Ale nie dają :(

    > tyle że z bardziej płaskim łbem. W najgorszym razie jak nie znajdziesz
    > gotowca to zawsze możesz zeszlifować standardowy.

    Jest to jakaś droga, choć dość hardkorowa jak dla mnie.

    > W elektronice używa się płaskich łbów do przykręcania płytek drukowanych
    > - może to Cię nakieruje na odpowiedni sklep.

    O właśnie, coś takiego jak śrobki w laptopach, tylko większa skala.
    Niestety nigdzie nie uświadczyłem :(

    Pozdr,
    ABS

  • 5. Data: 2015-06-25 13:36:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "abs" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > może wystawać bo panel przyklejony nad nim będzie miał problem... Mogliby
    > dawać śruby w komplecie z profilem. Ale nie dają :(

    Stożkowy łeb też się schowa - trzeba tylko lekko rozwiercić otwór:

    Oglądaj od 1:30 do 1:45 to wszystko wyjaśni

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2015-06-25 13:41:46
    Od: abs <n...@o...pl>

    W dniu 25.06.2015 o 13:36, Ergie pisze:
    > Stożkowy łeb też się schowa - trzeba tylko lekko rozwiercić otwór:
    >
    > Oglądaj od 1:30 do 1:45 to wszystko wyjaśni

    Chyba zabrakło linka do youtuba :) Ale rzeczywiście, są tam jakieś
    instrukcje do tego ustrojstwa....

  • 7. Data: 2015-06-25 13:49:27
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "abs" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Chyba zabrakło linka do youtuba :)

    Wybacz, oto link:

    https://www.youtube.com/watch?v=UZAjfKvIy0s

    > Ale rzeczywiście, są tam jakieś instrukcje do tego ustrojstwa....

    Ja nie podaję linka do tego ustrojstwa tylko jak przygotować otwór by
    zmieścić łeb stożkowy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2015-06-25 14:55:04
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 13:49, Ergie pisze:
> [...]
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=UZAjfKvIy0s

    > Ja nie podaję linka do tego ustrojstwa tylko jak przygotować otwór by

    Muza w tym filmie tak monumentalna jakby rzeźbił co najmniej górę
    rushmore, a nie składał szafę haha

  • 9. Data: 2015-06-25 15:10:10
    Od: abs <n...@o...pl>

    W dniu 25.06.2015 o 13:49, Ergie pisze:
    > Ja nie podaję linka do tego ustrojstwa tylko jak przygotować otwór by
    > zmieścić łeb stożkowy.

    Cwane! Dzięki, na pewno wypróbuję.

    Pozdrowienia.

  • 10. Data: 2015-06-25 15:46:08
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Muza w tym filmie tak monumentalna jakby rzeźbił co najmniej górę
    > rushmore, a nie składał szafę haha

    Nie mam dźwięku w komputerze więc nie wiem. Pamiętałem że w prowadnicach
    szaf występuje ten sam problem który miał wątkotwórca i najłatwiej było mi
    znaleźć taki film instruktarzowy.

    Pozdrawiam
    Ergie