  • 1. Data: 2017-05-23 18:11:02
    Temat: Sposoby na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu
    Od: Marcin Tomczak <m...@w...eu>

    Ciekaw jestem jak wy sobie z tym radzicie. Ja szczerze mówiąc zasłaniam okna
    zasłonami, pewnie jak większość, ale nie lubię siedzieć tak po ciemku. Może mądrzejsi
    ode mnie odkryli już metodę na niższą temperaturę (najlepiej 22-24 stopnie ;) w domu?
    :)

  • 2. Data: 2017-05-23 23:07:41
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-05-23 o 18:11, Marcin Tomczak pisze:
> [...]
    ode mnie odkryli już metodę na niższą temperaturę (najlepiej 22-24 stopnie ;) w domu?

    Porządny klimatyzator.
    W zimie daje tanie ciepło.

  • 3. Data: 2017-05-24 08:54:28
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Marcin Tomczak <m...@w...eu> napisał(a):

    > Może mądrzejsi ode mnie odkryli już metodę na niższą temperaturę (najlepiej 22-24
    stopnie ;) w domu? :)

    Odkryli - klime.

    Jak gotujesz w kuchni, pieczesz, kapiesz sie, suszysz wlosy, a sprzet elektroniczny
    w domu
    wydziela duzo ciepla to nie ma sily, zeby obnizyc temp. w srodku do 22 stopni bez
    klimy
    - zwlaszcza, jak przegrody zewnetrzne latem nagrzane sa juz np. do 28 stopni.

  • 4. Data: 2017-05-24 23:20:44
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    ode mnie odkryli już metodę na niższą temperaturę (najlepiej 22-24 stopnie ;) w domu?

    http://witrynawiejska.org.pl/przesiebiorczosc/ekolog
    ia/item/25970-klimatyzacja-prosto-z-ziemi

  • 5. Data: 2017-05-25 09:38:09
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 24 maja 2017 23:20:46 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > http://witrynawiejska.org.pl/przesiebiorczosc/ekolog
    ia/item/25970-klimatyzacja-prosto-z-ziemi

    To nie jest głupie, ale do klimatyzacji chałupy nadaje się równie dobrze
    jak machanie gazetą w salonie. Gość ma w lecie nawiew powietrza o temp.
    +16 C, w chałupie ma dajmy na to +25, wentylując 400m3/h wyssie 1,22 kW
    ciepła, a przez ściany, okna i dach wlezie mu w tym czasie 5kW na ten przykład.

    L.

  • 6. Data: 2017-05-25 10:17:14
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 25.05.2017 o 09:38, Lisciasty pisze:
> [...]
    > ciepła, a przez ściany, okna i dach wlezie mu w tym czasie 5kW na ten przykład.

    No i Pan Roman musi delektowac sie zapachem wnetrza grobu/piwnicy, nie
    wspomijac juz o hodowli najrozmaitszych karakanow i glizd w swojej
    innowacyjnej instalacji

  • 7. Data: 2017-05-25 13:38:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-25 o 10:17, tomekp pisze:

    > No i Pan Roman musi delektowac sie zapachem wnetrza grobu/piwnicy, nie
    > wspomijac juz o hodowli najrozmaitszych karakanow i glizd w swojej
    > innowacyjnej instalacji

    Wydziwiacie towarzysze. Nie wiem czy dokładnie takie ale podobne
    rozwiązanie ma znajomy i sobie chwali. Zwłaszcza że alergik

  • 8. Data: 2017-05-25 14:09:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 25 maja 2017 13:38:32 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Wydziwiacie towarzysze. Nie wiem czy dokładnie takie ale podobne
    > rozwiązanie ma znajomy i sobie chwali. Zwłaszcza że alergik

    Ja nie napisałem że to nie jest dobre. Ale pisanie, że to zastąpi
    3,5kW klimę to bzdura jak stąd do Moskwy :>

    L.

  • 9. Data: 2017-05-25 14:15:05
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    ode mnie odkryli już metodę na niższą temperaturę (najlepiej 22-24 stopnie ;) w domu?

    Ale jest to sposób na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu.
    Czy do 22-24. Nie jestem pewny. Wszak pytający nie nazwał tego warunkiem
    koniecznym :-)

  • 10. Data: 2017-05-25 22:31:46
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-05-23 16:11, Marcin Tomczak <m...@w...eu> wrote:
    > Może mądrzejsi ode mnie odkryli już metodę na niższą
    > temperaturę (najlepiej 22-24 stopnie ;) w domu? :)

    Zmień ściany na grubsze i posadź drzewa dookoła domu żeby było trochę
    cienia. No i w dzień NIE otwieraj okien.