  • 31. Data: 2017-06-17 14:50:31
    Temat: Re: Sposoby na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-06-17 o 12:25, t-1 pisze:

    > Formalnie tylko wziąć jest obecnie poprawne ale istnieją gwary w tym
    > warszawska.
    > Nawet prezes mówi wziąść.
    > Zresztą mają dobre wzorce.
    > Chyba, ze ktoś lektury nie czytał.
    > http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/263816-prof-bralcz
    yk-o-wziasc-prof-pawlowicz-w-literaturze-wziasc-poja
    wialo-sie-u-sienkiewicza-i-mickiewicza

    Najgorsze jest szukanie usprawiedliwień dla nieuctwa i niechlujstwa.

  • 32. Data: 2017-07-09 11:12:08
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Niezły sposób to "odwrócenie" działania instalacji centralnego ogrzewania poprzez
    wpuszczenie wody zimnej do układu.
    Byłem na wakacjach w takim domu, gdzie podłogówka (a w innych pomieszczeniach sufit)
    chłodziła.
    Inna sprawa, czy ktoś lubi zimne stopy od zimnej podłogi (dla mnie to było
    nieprzyjemne przy chodzeniu, a szczególnie staniu w miejscu na bosaka).

    -----

  • 33. Data: 2017-07-17 17:00:50
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 09.07.2017 o 11:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > Byłem na wakacjach w takim domu, gdzie podłogówka (a w innych pomieszczeniach
    sufit) chłodziła.

    Byleby tylko nie zbierała się rosa na podłodze i suficie.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 34. Data: 2018-05-13 11:03:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-30 o 18:36, Poldek pisze:

    > Nie ma to jak zamknąć się w samochodzie na parkingu przed Lidlem,
    > włączyć silnik, klimę i tak siedzieć samemu kopcąc, hałasując i
    > dogrzewając planetę.

    Po co w ogóle jeździsz samochodami i zatruwasz atmosferę?

    Po co mieszkasz w domu/mieszkaniu, ogrzewasz i zatruwasz środowisko?

    Każda działalność człowieka zatruwa środowisko.