  • 1. Data: 2014-09-28 11:42:19
    Temat: Sprzedaż mieszkania, a zwrot nadpłaty
    Od: aga <a...@n...eu>

    Witam
    Sprzedaje mieszkanie. I mam w czynszu nadpłate z ogrzewania.
    Spółdzielnia bierze je na poczet czynszu.
    Czy jak sprzedam mieszkanie, to oddadzą mi pieniądze czy przejdą na
    nowego właściciela ??

  • 2. Data: 2014-09-28 11:55:25
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania, a zwrot nadpłaty
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    U mnie zwrócili na konto wszystkie nadwyżki.

    .:Artur:.

  • 3. Data: 2014-09-28 12:04:15
    Temat: Re: Sprzeda? mieszkania, a zwrot nadp?aty
    Od: aga <a...@n...eu>

    Nie maja mojego konta wiec mysle ze mi zwroca do reki. Bo tam jest ok
    800 zl nadplaty.

  • 4. Data: 2014-09-28 14:15:10
    Od: aga <a...@n...eu>

    to z czym musze isc do spoldzielni ???? Notariusz da mi jakis akt
    sprzedazy mieszkania ? I wlasnie, jakie dokumenty musze miec u
    notariusza przy sprzedazy mieszkania.

  • 5. Data: 2014-09-28 18:27:31
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    > to z czym musze isc do spoldzielni ???? Notariusz da mi jakis akt
    > sprzedazy mieszkania ? I wlasnie, jakie dokumenty musze miec u notariusza
    > przy sprzedazy mieszkania.

    Jak Cie nie znaja. To idz i mow ze mieszkanie sprzedane nowy wlascicel to
    ten Pan co przyszedl z Toba. On sobie od razu sprawdzi ze mieszanie nie
    zalega i wpisze sie w ewidencje. Tak bylo u mnie przynajmniej.