  • 1. Data: 2016-02-02 20:34:17
    Temat: Średnich rozmiarów wkrętarka Li-ion
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Mielismy akcje w Lidlu z taką wkrętarką niedawno, leża też takie w
    hipermarketach w podobnej cenie [1]. Ale ja o cos innego pytam.

    Wyjmuje z nich baterię i ma charakterystyczny trojkątny kształt. Tak jak
    gdyby w środku były 3 ogniwa 16850 lub podobne.

    Czy ktoś posiadający podobna ladowarkę mógłby mi potwierdzić że w środku
    znajdę normalne ogniwa? 16850 można kupić rozsądnie tanio w sporych
    pojemnościach, więc ewentualna wymiana nie była by problemem. Mam
    potrzebę na małą wkrętarkę i te są lekkie i wygodne. Jedyne co mnie
    blokuje to niepewnośc czy baterie można sobie podmienić.

    [1]
    http://a.allegroimg.pl/original/00841a/6419a3264340a
    3b167b5b17432ca/Wiertarko-wkretarka-Einhell-Einhell-
    4513660

  • 2. Data: 2016-02-02 21:12:03
    Temat: Re: Średnich rozmiarów wkrętarka Li-ion
    Od: Czarek <c...@n...fm>

> [...]
    > gdyby w środku były 3 ogniwa 16850 lub podobne.
    >
    > Czy ktoś posiadający podobna ladowarkę mógłby mi potwierdzić że w środku

    Ładowarkę?

    > znajdę normalne ogniwa? 16850 można kupić rozsądnie tanio w sporych
    > pojemnościach,

    O "chińskich" pojemnościach tych ogniw, w sieci można dużo poczytać ;-)

> [...]
    >
    > [1]
    > http://a.allegroimg.pl/original/00841a/6419a3264340a
    3b167b5b17432ca/Wiertarko-wkretarka-Einhell-Einhell-

    Wygląda jak Celma WAK 10LI
    http://celma.com.pl/produkty/wiertarko-wkretarka-lit
    owo-jonowa-wak-li-10-db
    a w niej są takie ogniwa jak piszesz + płytka z elektroniką (sclaki SMD)
    - dość porządnie upchnięte w ciasnej obudowie.

    A co za ogniwa są w tej z Lidla...? Kupisz, rozkręcisz, to się dowiesz ;-)

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2016-02-02 21:51:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-02 21:12, Czarek wrote:
    > Ładowarkę?

    Wkrętarkę.

    > O "chińskich" pojemnościach tych ogniw, w sieci można dużo poczytać ;-)

    Nie piszę o chińskich. Piszę np. o Panasonicach:

    http://www.bto.pl/B2CProdukt.aspx?id_artykulu=42324

    > A co za ogniwa są w tej z Lidla...? Kupisz, rozkręcisz, to się dowiesz ;-)

    Nie żartuj sobie, wykupili ją po 10 minutach o 8 rano ;) A w Castoramie
    patrzą na mnie jak na wariata kiedy pytam jakie w środku sa ogniwa.
    "Bateryjne" odpowiedział jeden bystrzejszy.

    Potrzebuje tej informacji bo jest kluczowa w momencie kiedy kupuje
    wkrętarkę. Mam już dość bawienia się w nietypowe i drogie pakiety NiCd z
    mojej starej. Chcę sobie wymienić jak padną a 18650 gwarantuje mi że dam
    radę.

  • 4. Data: 2016-02-02 22:46:58
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    > Chcę sobie wymienić jak padną a 18650 gwarantuje mi że dam radę.

    jezeli zamierzasz jej uzywac to predzej ja zajedziesz niz bateria
    padnie

    plus - jakies dziwne te lidle, u mnie dalej leza, jedyne co mi wykupili
    to wiertla stozkowe ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 5. Data: 2016-02-03 17:12:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-02 22:46, m4rkiz wrote:
    > jezeli zamierzasz jej uzywac to predzej ja zajedziesz niz bateria
    > padnie

    Nie. W małej wkrętarce McAlister wymieniłem baterię po 3 latach używania
    po straciła ponad 70% pojemności i zlapała wyższa rezystancję. Na
    szczęście była typowa.

    > plus - jakies dziwne te lidle, u mnie dalej leza

    Najwidoczniej u nas emeryci skręcają meble...

    >, jedyne co mi wykupili
    > to wiertla stozkowe ;)

    ... a u was rozwiercają sejfy :D