  • 1. Data: 2016-09-07 11:33:52
    Temat: Staw a problem z z zatykającą się pompą
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Co można zrobić by pompa zasysająca wodę do filtra się nie zatykała glonami?
    Codziennie woda praktycznie przestaje przepływać przez filtr ponieważ gąbka
    pompy się zatyka. Codziennie trzeba wyjmować pompę i czyścić gąbkę.

    Jak temu zaradzić?

    Producent zalecił mi wyciągnąć gąbkę. jednak czy to bezpieczne jest dla
    pompy?

  • 2. Data: 2016-09-07 19:27:41
    Temat: Re: Staw a problem z z zatykającą się pompą
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 07.09.2016 o 11:33, rageofhonor pisze:
> [...]
    >
    > Jak temu zaradzić?
    >
    > Producent zalecił mi wyciągnąć gąbkę. jednak czy to bezpieczne jest dla
    Wstawić po drodze jakiś większy filtr łatwiejszy w czyszczeniu.