  • 1. Data: 2015-10-07 11:37:45
    Temat: Stawianie ścianek g/k od A do Z
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    Witam!
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby wskazać na www sensowny tutorial stawiania
    ścianek z kartongipsu krok po kroku - z zachowaniem wszelkich reguł sztuki i
    niuansów?
    Chciałbym zrobić to porządnie - tak wiem, zatrudnij fachowców - niestety mam wąskie
    okienko, kiedy małżonka z niemowlakiem wybędą na kilka dni z domu - i w tym terminie
    nie udało mi się złapać żadnej ekipy. Stąd plan zrobienia ścianek samodzielnie.
    Wszystko, co w sieci znajduję, komentowane jest dość brutalnie pod artykułami - a
    może jest jakiś instruktaż, pod którym podpisało by się z czystym sumieniem 99%
    rzetelnych fachowców? :-)
    pablo

  • 2. Data: 2015-10-07 17:07:34
    Temat: Re: Stawianie ścianek g/k od A do Z
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 października 2015 11:37:50 UTC+2 użytkownik Pablo Eldiablo napisał:
> [...]
    może jest jakiś instruktaż, pod którym podpisało by się z czystym sumieniem 99%

    Zapytaj na pl.misc.budowanie.
    Tam temat był wałkowany i bywają tacy co się tym zawodowo zajmowali.

  • 3. Data: 2015-10-08 01:20:48
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu środa, 7 października 2015 17:07:36 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Zapytaj na pl.misc.budowanie.
    > Tam temat był wałkowany i bywają tacy co się tym zawodowo zajmowali.

    Dzięki, tak też uczyniłem.