  • 1. Data: 2016-11-27 21:46:59
    Temat: Sterownik GSM - pytanie o kartę
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Przymierzam się do zrobienia prostego sterowania ogrzewaniem za pomocą
    sterownika GSM.
    Tutaj mam pytanko:
    czy sterownik na już własną kartę SIM, czy muszę kupić jakiś starter,
    czy coś (podejrzewam, że raczej własnej nie ma).
    Jak przyjdzie mi kupić kartę SIM, to jaką kartę/jakiego operatora
    wybrać, żeby działała możliwie długo? Abonament raczej odpada, wolę
    jednorazowe doładowania.
    Jacek

  • 2. Data: 2016-11-27 21:47:46
    Temat: Re: Sterownik GSM - pytanie o kartę
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jacek wrote:

> [...]
    > Jak przyjdzie mi kupić kartę SIM, to jaką kartę/jakiego operatora
    > wybrać, żeby działała możliwie długo? Abonament raczej odpada, wolę

    to raczej pytanie na pl.misc.telefonia.gsm
    przeszukaj archiwum bo takie pytania są tam dosyć częste

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-11-27 22:29:53
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.11.2016 21:46, Jacek pisze:

    > Jak przyjdzie mi kupić kartę SIM, to jaką kartę/jakiego operatora wybrać, żeby
    > działała możliwie długo? Abonament raczej odpada, wolę jednorazowe doładowania.

    Virgin Mobile. Po włączeniu (darmowym) pakietu Freemium, masz kartę aktywną
    bezterminowo bez doładowywania, z m.in. 300 MB internetu na miesiąc, odnawiane
    automatycznie.

  • 4. Data: 2016-11-27 22:39:03
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Sprzedaje dom aktualnie niezamieszkaly. By nie popadac w koszty wlaczam
    tam ogrzewanie tylko przy minusowych temperaturach.
    Mam tam sterownik GSM, ktorym odczytuje temperature za oknem, na rurze
    pieca (widze, czy piec zaskoczyl i czy temperatura rosnie). No i
    oczywiscie wlaczam i wylaczam piec.
    Korzystam z karty PLAY. Kupujesz ja za 5zl. Niestety trzeba to zrobic
    osobiscie, bo karty sim musza byc teraz rejestrowane. Na drugi dzien po
    zakupie logujesz sie na www na strone playa i zmieniasz sobie karte z
    domyslnej taryfy na "rok waznosci konta".
    Doladowujesz ja za 10-15zl i masz spokoj na rok.
    Ja korzystam teraz z 3 takich kart:
    - sterowanie pieca (kupilem gotowy sterownik pSenso)
    - sterowanie alarmu i powiadomienie (sprzedawany dom)
    - sterowanie alarmu i powiadomienie (budowa).
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 5. Data: 2016-11-28 09:51:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-11-27 o 21:46, Jacek pisze:
> [...]
    > Jak przyjdzie mi kupić kartę SIM, to jaką kartę/jakiego operatora
    > wybrać, żeby działała możliwie długo? Abonament raczej odpada, wolę

    Play za 5zł ważność cały rok.

    Co do sterowników GSM to jeszcze nie widziałem takich, które miałyby
    wbudowane karty SIM. We wszystkich z którymi miałem do czynienia trzeba
    było taką kartę wsadzić, a wsadza się kartę jaką się chce: na abonament,
    MIX czy prepaid.

  • 6. Data: 2016-11-28 20:02:33
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-28 o 09:51, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > wbudowane karty SIM. We wszystkich z którymi miałem do czynienia trzeba
    > było taką kartę wsadzić, a wsadza się kartę jaką się chce: na abonament,

    Są też karty typu Telemetria za 5-10zł/miesiąc.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2016-11-30 13:12:31
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 22:39:04 UTC+1 użytkownik gobo napisał:
    > Korzystam z karty PLAY. Kupujesz ja za 5zl. Niestety trzeba to zrobic

    Regulaminy warto sprawdzić, bo wiele ofert zawiera paragrafy o sterowaniu/telemetrii.
    Jak dzwoniłem w 2015tym do serwisu Satela z problemem, to się facet upewniał że to
    nie Play bo ci blokują.

    Teraz mam Nju mobile.

  • 8. Data: 2016-11-30 17:58:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-30 o 13:12, Krzysztof Garus pisze:

    > Regulaminy warto sprawdzić, bo wiele ofert zawiera paragrafy o
    sterowaniu/telemetrii. Jak dzwoniłem w 2015tym do serwisu Satela z problemem, to się
    facet upewniał że to nie Play bo ci blokują.

    A mi Play od pół roku działa bez problemów, około 20 SMS dziennie.
    Wcześniej T-Mobile 2,5 roku, wcześniej SimPlus ze 3 lata...

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2016-11-30 23:57:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 27 Nov 2016 22:29:53 +0100, collie <c...@v...pl> wrote:
> [...]
    aktywną
    > bezterminowo bez doładowywania, z m.in. 300 MB internetu na

    Nie rozumiem, gdzie jest haczyk?
    300 MB za darmo co miesiąc??

    --
    Marek

  • 10. Data: 2016-12-01 00:31:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Krzysztof Garus" <g...@g...com> napisał w
    wiadomości news:5bd742df-f95e-4c75-8295-7b5b92b11787@googlegrou
    ps.com...
> [...]

    sterowaniu/telemetrii. Jak dzwoniłem w 2015tym do serwisu Satela z
    problemem, to się facet upewniał że to nie Play bo ci blokują.

    U mnie działa Play na kartę bez problemów. Nawet ich przedstawiciel sam
    stwierdził, że dedykowanej taryfy telemetrycznej nie opłaca się brać i żebym
    został przy Play na kartę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba