  • 41. Data: 2018-09-14 16:45:49
    Temat: Re: Sterownik pokojowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przypierdalam sie do ciebie bo bezpodstawnie zarzuciles mi klamstwo. Dokad sie nie
    przyznasz do klamstwa bede cie jebal jak bura suke.

  • 42. Data: 2018-09-14 20:15:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Przypierdalam sie do ciebie bo bezpodstawnie zarzuciles mi klamstwo. Dokad sie nie
    przyznasz do klamstwa bede cie jebal jak bura suke.

    Dlaczego oczekujesz, żebym się przyznawał do twoich kłamstw?

    Wymyśliłeś sobie bzdurę, zmanipulowałeś moje wypowiedzi, a teraz żądasz
    abym się do tego przyznawał. Z resztą robisz tak nie po raz pierwszy.