  • 1. Data: 2017-02-27 22:51:37
    Temat: Stężenie CO - miernik
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam sobie jakiś wykrywacz czadu z ekranem pokazującym aktualne stężenie CO.

    Ale on zawsze pokazuje "000" i nie bardzo mogę go zmusić do pokazania
    czegokolwiek :) Macie jakiś pomysł jak taki miernik można sensownie
    przetestować?

  • 2. Data: 2017-02-27 23:10:49
    Temat: Re: Stężenie CO - miernik
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    r...@k...pl pisze:

> [...]
    >
    > Ale on zawsze pokazuje "000" i nie bardzo mogę go zmusić do pokazania
    > czegokolwiek :) Macie jakiś pomysł jak taki miernik można sensownie

    Urządzić w domu jakąś czadową imprezę? Drugi pomysł jaki się narzuca,
    to spaliny samochodowe. To co leci z rury wydechowej, zawsze zawiera
    tlenek węgla. Zdecydowanie więcej, niż może być w domu. Zatem od razu
    powinien pokazać warości niezerowe.

    Jarek

    --
    Wiec gaz do dechy i wypuszczam czad
    Z aparatury co ma tysiąc wat

  • 3. Data: 2017-02-28 07:23:46
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    > to spaliny samochodowe. To co leci z rury wydechowej, zawsze zawiera
    > tlenek węgla. Zdecydowanie więcej, niż może być w domu. Zatem od razu

    u mnie czujnik przy piecu załącza się jak puszczę bąka ;) (nie pokazuje
    wartości tylko piszczy

    Łukasz

  • 4. Data: 2017-02-28 08:23:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 22:56:43 UTC+1 użytkownik r...@k...pl
    napisał:
    > Ale on zawsze pokazuje "000" i nie bardzo mogę go zmusić do pokazania
    > czegokolwiek :) Macie jakiś pomysł jak taki miernik można sensownie
    > przetestować?

    Albo pobawisz się w małego chemika i wyprodukujesz sam, albo kupujesz
    puszkę z tlenkiem w sklepie i psikasz na czujnik :>

    L.

  • 5. Data: 2017-02-28 11:12:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Łukasz napisał:

    > u mnie czujnik przy piecu załącza się jak puszczę bąka ;) (nie pokazuje
    > wartości tylko piszczy

    No to mówiełem, że można zrobić imprezę.

    A tak poważniej -- to piszczy raczej czujnik metanu, mający wykrywać
    wypływ gazu ziemnego. Od biogazu tego nie odróżni.

    Jarek

    --
    Wczoraj u nas w gieesie to dopiero była zabawa. Na koniec wszyscy rzygali,
    a pan prezes to nawet wymiotował.

  • 6. Data: 2017-02-28 11:21:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Łukasz napisał:

    > u mnie czujnik przy piecu załącza się jak puszczę bąka ;) (nie pokazuje
    > wartości tylko piszczy

    No to mówiłem, że można zrobić imprezę.

  • 7. Data: 2017-02-28 12:29:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 27 Feb 2017 23:23:23 -0800 (PST), w
    <3...@g...c
    om>, Lisciasty
    <l...@p...pl> napisał(-a):

    > Albo pobawisz się w małego chemika i wyprodukujesz sam, albo kupujesz
    > puszkę z tlenkiem w sklepie i psikasz na czujnik :>

    Nie da się wyprodukować jakoś CO domowym sposobem? :)

  • 8. Data: 2017-02-28 15:18:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    r...@k...pl pisze tak:

    > Nie da się wyprodukować jakoś CO domowym sposobem? :)

    Nie możesz podstawić go pod rure wydechową?
    Może coś pokaże.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2017-02-28 19:33:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-02-28 o 12:29, r...@k...pl pisze:
    > Mon, 27 Feb 2017 23:23:23 -0800 (PST), w
    > <3...@g...c
    om>, Lisciasty

    > Nie da się wyprodukować jakoś CO domowym sposobem? :)

    Da, bierzesz litrowy słoik z zakrętką po np ogórkach, suchy zapalasz
    chusteczkę papierową wrzucasz do środka i szybko zakręcasz, potem przy
    czujniku odkręcasz słoik i czujnik powienien wykryć CO :)

    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2017-03-01 13:06:18
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    napisał:
> [...]
    >
    > Ale on zawsze pokazuje "000" i nie bardzo mogę go zmusić do pokazania
    > czegokolwiek :) Macie jakiś pomysł jak taki miernik można sensownie

    Mój też pokazuje zawsze 0, nawet jak piec pali i czasem dymka puści.
    Ale jak tylko odpalę autko (piec jest w garażu) to mimo otwartych drzwi garażowych
    poziom rośnie i alarm wyje.

    Nie czy zadziała z każdym autem, bo to sam stroiłem ;)